بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

۱۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

بهترین واشرهای بار جلوی 2017 بر اساس گزارش های مصرف کننده

زندگی در قرن بیست و یکم نیاز به وسایل خشکشویی استثنایی دارد و شما نمی توانید بدون یک ماشین لباسشویی عالی، فرآیند شستشو را شروع کنید. به لطف مجموعه ای از ویژگی های طراحی نوآورانه و فناوری های پیشرفته، طیف وسیعی از واشرهای قدرتمند برای خانه شما در دسترس است. اما پیدا کردن ماشین ایده آل برای فضای شما می تواند یک چالش باشد.paeez.shop

بسیاری از بهترین ماشین‌های لباسشویی امروزی، واشرهای درب جلو هستند. این طرح معمولاً فضای بیشتری را نسبت به طرح بارگذاری بالا ارائه می‌کند و همچنین چرخه‌های چرخشی سریع‌تری را ارائه می‌کند که کل فرآیند شستشوی شما را سرعت می‌بخشد. برای کمک به شما در کشف واحد عالی برای اتاق لباسشویی خود، ما اطلاعاتی را در مورد برخی از بهترین واشرهای بار جلو در سال 2017 بر اساس رتبه‌بندی‌های Consumer Reports گردآوری کرده‌ایم. با مجموعه ای از واحدهای ممتاز موجود، مطمئناً ماشین لباسشویی مناسب خانه خود را پیدا خواهید کرد.
مایتاگ ماکسیما MHW8200FW

برند Maytag که یکی از مشهورترین برندها در ایالات متحده است، به دلیل لوازم قابل اعتماد و بادوام خود مورد احترام است و واشر بار جلویی Maytag Maxima MHW8200FW مطمئناً نیازهای شما را برآورده می کند.

این ماشین لباسشویی با 11 چرخه شستشو و مجموعه ای از ویژگی های راحت برای ساده سازی فرآیند شستشوی شما، عملکرد واقعاً عالی شستشو را ارائه می دهد. راز عملکرد استثنایی این دستگاه، سیستم PowerWash® Maytag است که اقدامات تمیز کنندگی عالی را ترویج می کند که به راحتی لکه های سخت را از بین می برد. با درام شستشو از جنس استیل ضد زنگ و طراحی بادوام، می توانید مطمئن باشید که این دستگاه برای سال های آینده کار خواهد کرد. بهتر از همه، این ماشین لباسشویی راندمان انرژی و آب بسیار خوبی را ارائه می دهد و هزینه های قبض خانه شما را کاهش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این واشر چشمگیر Maytag، اینجا را کلیک کنید.
Maytag MHW3505FW

Maytag همچنین واشر بار جلوی Maytag MHW3505FW را ارائه می دهد.

این ماشین لباسشویی از سیستم PowerWash® Maytag نیز پشتیبانی می کند و دارای 18 چرخه شستشو با پنج گزینه شستشوی منحصر به فرد است که به شما کمک می کند تنظیمات ایده آل را برای هر بار لباسشویی پیدا کنید. این ماشین لباسشویی کنترل‌های لمسی پیشرفته و ویژگی‌های راحتی مانند سفیدکننده و دستگاه‌های نرم‌کننده پارچه را ارائه می‌کند که تکمیل لباس‌ها را آسان می‌کند. در مقایسه با واشر Maytag Maxima MHW8200FW با رتبه بالا، واشر Maytag MHW3505FW مقرون به صرفه‌تر است و ویژگی‌ها و عملکردهای باکیفیت را با ارزشی عالی ارائه می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این واحد Maytag اینجا را کلیک کنید.
ال جی WM9000HVA

شعار شرکت ال‌جی «زندگی خوب است» است و همه لوازم ابتکاری آن برای آوردن راحتی و سادگی به خانه شما طراحی شده‌اند. واشر درب جلو ال جی WM9000HVA با انواع ویژگی های پیشرفته که شستن لباس ها را آسان می کند، مطمئناً نیازهای شما را برآورده می کند.

این واشر ال‌جی ظرفیت وان 5.2 فوت مکعبی را ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند محموله‌های زیادی از لباس‌های شسته شده و اقلام حجیم را به راحتی بشویید. این واحد به لطف 14 چرخه شستشو و 12 گزینه شستشو، عملکرد شستشوی استثنایی را برای انواع لباس ها ارائه می دهد. علاوه بر این، فناوری TurboWash ™ ال‌جی قدرت بیشتری را برای از بین بردن لکه‌ها و بوهای سخت از اجناس خود فراهم می‌کند. بهتر از همه، این ماشین لباسشویی عملکرد آرام LoDecibel™ را ارائه می دهد که سطح سر و صدا و ارتعاش را کاهش می دهد، و لباسشویی را ارائه می دهد که با سر و صدا در زندگی روزمره شما نفوذ نمی کند.

آیا می خواهید در مورد این ماشین لباسشویی ال جی بیشتر بدانید؟ اینجا کلیک کنید.
سامسونگ پاییزWF45K6500AW

سامسونگ به طور گسترده به عنوان یکی از پیچیده ترین شرکت های لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان شناخته می شود و سطح کیفی بالایی را در تمام لوازم خانگی خود ارائه می دهد. واشر بار جلویی سامسونگ WF45K6500AV پیشرفت های فن آوری چشمگیر مورد نیاز برای خانه های امروزی را ارائه می دهد.

این واشر منحصر به فرد دارای درب AddWash™ سامسونگ است که به شما امکان می دهد پس از شروع چرخه شستشو به راحتی موارد را اضافه کنید. علاوه بر این، این واحد عملکرد شستشوی عالی را با ظرفیت 4.5 فوت مکعب و 14 چرخه شستشو با 12 گزینه شستشو منحصر به فرد ارائه می دهد. این دستگاه دارای گواهینامه ENERGY STAR™ همچنین بهره وری فوق العاده ای در مصرف انرژی و آب ارائه می دهد و هزینه های قبض خانه شما را کاهش می دهد. حتی بهتر از آن، این واحد پیشرفته فناوری Samsung Smart Care و اتصال Wi-Fi را برای ارائه ویژگی‌های نظارت و پشتیبانی دستگاه ارائه می‌کند. این ماشین لباسشویی سامسونگ با طراحی خلاقانه و مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته، یک انتخاب ایده آل برای خانه های مدرن است.  walmart

برای اطلاعات بیشتر در مورد این واشر سامسونگ اینجا را کلیک کنید.
Whirlpool WFW75HEFW

لوازم خانگی ویرپول به دلیل ویژگی‌های قدرتمند و سهولت استفاده استثنایی خود شناخته می‌شوند که هر دوی آنها را در واشر بار جلو Whirlpool WFW75HEFW خواهید یافت.

این واحد بار جلوی Whirlpool ظرفیت وان شستشوی 4.5 فوت مکعبی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بارهای قابل توجهی از لباس های شسته شده را بدون بارگذاری بیش از حد دستگاه تکمیل کنید. به لطف هشت چرخه شستشوی خودکار و فناوری شستشوی تطبیقی ​​Whirlpool، می توانید مطمئن باشید که اقلام شما از ماشین لباسشویی تمیز بیرون می آیند. مانند بسیاری از واشرهای مدرن، این دستگاه تنظیمات خودکار را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که لباس و سایر اقلام سطح بهینه مراقبت را دریافت می کنند. این ماشین لباسشویی هم در مصرف آب و هم در مصرف انرژی موثر است و انتخابی ایده آل برای صاحب خانه دوستدار محیط زیست است.

آیا شما علاقه مند هستید

این ماشین لباسشویی ویرپول؟ اینجا کلیک کنید.
واشرهای بار جلو برتر ایده آل برای خانه های مدرن

بهترین واشرهای بار جلوی 2017 بر اساس گزارش های مصرف کننده

فرآیند شستشوی لباس‌ها متکی به لوازم لباسشویی قدرتمند است و یک ماشین لباسشویی پیشرفته و مدرن مطمئناً راحتی را به خانه شما می‌آورد. ممکن است امروزه ماشین‌های لباسشویی درب جلو بسیار متنوع باشد، اما با اختصاص زمان به تحقیق در مورد گزینه‌ها، مطمئناً گزینه ایده‌آل برای خانه خود را پیدا خواهید کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۱۰
mortez moradi

بهترین واشر HE در سال 2017 بر اساس گزارش های مصرف کننده

وسایل لباسشویی امروزی به طور قابل توجهی پیشرفته تر از ماشین های حجیم و پر سر و صدا گذشته هستند. ماشین‌های لباس‌شویی مدرن دارای ویژگی‌ها و عملکردهای پیشرفته‌ای هستند که لباس‌ها، ملافه‌ها و سایر موارد را با نهایت دقت درمان می‌کنند. شما نمی توانید فرآیند شستشوی لباس های خود را بدون یک ماشین لباسشویی قدرتمند شروع کنید، و با انتخاب های بسیار خوبی که امروزه در دسترس است، پیدا کردن ماشین مناسب یک چالش دلهره آور است.

واشرها در طرح‌های متداول مختلفی تولید می‌شوند و بسیاری از صاحبان خانه‌های مدرن سرمایه‌گذاری در واشرهای با راندمان بالا (HE) را انتخاب می‌کنند. این واحدهای بارگذاری بالا مدرن مجهز به همزن نیستند و در نتیجه ظرفیت های بزرگتری نسبت به مدل های سنتی ارائه می دهند. برای کمک به شما در کشف طیف گسترده ای از این لوازم، اطلاعاتی را در مورد برخی از بهترین واشرهای HE در سال 2017 بر اساس گزارش های مصرف کننده جمع آوری کرده ایم.
سامسونگ    پاییزWA52J8700AP

سامسونگ که در سال 1938 تأسیس شد، برای نزدیک به 80 سال پیشرو جهانی در صنعت الکترونیک بوده است. در حالی که این شرکت بیشتر به خاطر محصولات الکترونیکی خود شناخته شده است، همچنین طیف گسترده ای از لوازم لباسشویی با کیفیت بالا مانند ماشین لباسشویی سامسونگ WA52J8700AP را تولید می کند.

این ماشین لباسشویی درجه یک سامسونگ دارای ظرفیت چشمگیر 5.2 فوت مکعب است که به شما امکان می دهد به راحتی حجم زیادی از لباس ها را بشویید. با 15 چرخه شستشو و 12 گزینه شستشوی منحصر به فرد، مطمئن خواهید شد که تنظیمات مناسب برای هر بار لباسشویی را پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، این ماشین لباسشویی به لطف سیستم های Activewash™ و AquaJet™ Deep Clean سامسونگ، عملکرد شستشوی فوق العاده ای را ارائه می دهد. از وسایل لباسشویی با صدای بلند و پر سر و صدا خسته شده اید؟ سپس از سیستم عملیاتی بی صدا VRT سامسونگ که نویز و لرزش کار را کاهش می دهد، قدردانی خواهید کرد. بهتر از همه، این دستگاه راندمان آب و انرژی عالی را ارائه می دهد و آن را به یک انتخاب ایده آل برای صاحبان خانه های آگاه به محیط زیست تبدیل می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این واشر سامسونگ اینجا را کلیک کنید.
سامسونگ WA45K7600AW

سامسونگ تعدادی ماشین لباسشویی با کیفیت بالا تولید می کند و ماشین لباسشویی سامسونگ WA45K7600AW نیز یکی از بهترین ماشین لباسشویی های موجود امروزی است.

این واحد سامسونگ با 12 چرخه شستشو، پنج تنظیم دما و سه گزینه سطح آب، عملکرد شستشوی استثنایی را ارائه می دهد و مراقبت و توجه مورد نیاز شما را فراهم می کند. سیستم Activewash ™ این دستگاه عملکرد شستشوی عالی را ارتقا می دهد و لکه ها و بوها را به راحتی از بین می برد. با ظرفیت 4.5 فوت مکعبی ماشین لباسشویی، می‌توانید تعداد زیادی از اقلام را به طور همزمان بشویید. علاوه بر این، کاهش لرزش VRT™ سامسونگ، لرزش دستگاه را در حین استفاده محدود می کند و از سر و صدای اضافی در طول مسیر جلوگیری می کند. این دستگاه همچنین بهره وری فوق العاده ای در مصرف انرژی و آب ارائه می دهد و به شما کمک می کند در هزینه های خانه خود صرفه جویی کنید. این ماشین لباسشویی چرخه های کمتر و فضای کمتری را نسبت به ماشین لباسشویی سامسونگ WA52J8700AP با هزینه کمتر ارائه می دهد، که آن را به انتخابی عالی برای صاحبان خانه هایی که بودجه بیشتری دارند تبدیل می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این واشر سامسونگ اینجا را کلیک کنید.
ال جی WT7500CW

تمام فلسفه برند ال‌جی بر توسعه وسایلی متمرکز است که زندگی شما را آسان می‌کنند. لوازم خانگی این شرکت به گونه‌ای ساخته شده‌اند که راحت باشند، و ماشین لباسشویی ال‌جی WT7500CW مطمئناً فرآیند شستشوی لباس‌های شما را ساده می‌کند.

این دستگاه ال‌جی به لطف فناوری TurboWash® خود، عملکرد شستشوی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که از نازل‌های پرفشار قدرتمند برای شستن سریع لباس‌ها و سرعت بخشیدن به فرآیند شستشو استفاده می‌کند. همچنین می‌توانید از ۱۴ چرخه شستشوی منحصربه‌فرد بهره ببرید که مجموعه‌ای از گزینه‌های مورد نیاز خانه مدرن را ارائه می‌دهد. این ماشین لباسشویی یک واحد واقعاً پیشرفته است و دارای فناوری SmartDiagnosis™ ال‌جی و اتصال Wi-Fi برای ارائه ویژگی‌های نظارت و پشتیبانی اضافی بر دستگاه است. بهتر از همه، ترکیب فناوری عملکرد آرام LoDecibel™ ال‌جی و سیستم ضد لرزش TrueBalance™ به میزان قابل توجهی نویز و لرزش دستگاه را کاهش می‌دهد و این اطمینان را می‌دهد که این واشر در حین کار به زندگی شما نفوذ نمی‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این ماشین لباسشویی ال جی اینجا را کلیک کنید.
Whirlpool WTW8500DW

لوازم ویرپول پیچیدگی را بدون عارضه ارائه می دهد و خانه شما را در طول مسیر کارآمدتر می کند. واشر بار بالایی Whirlpool WTW8500DW با استفاده از طراحی و فناوری هوشمند برای افزایش راندمان شستشو به این ماموریت وفادار می ماند.

کلید عملکرد شستشوی عالی این واحد Whirlpool، فناوری شستشوی تطبیقی ​​آن است که به طور خودکار اقدامات شستشو و سطوح آب را برای رفع نیازهای هر بار لباس‌شویی بازبینی می‌کند. با 26 چرخه شستشوی خودکار، تقریباً مطمئن هستید که انتخاب مناسبی برای درمان اقلام خود خواهید داشت. استفاده از این ماشین لباسشویی به لطف کنترل های لمسی بصری آن نیز بسیار آسان است. این واشر یک انتخاب عالی برای صاحبان خانه است که به دنبال وسیله ای آسان برای استفاده هستند که طیف وسیعی از تنظیمات را نیز ارائه می دهد.  paeez.shop

آیا به این واشر ویرپول علاقه دارید؟ برای جزئیات بیشتر اینجا را کلیک کنید.
واشرهای فوق العاده استثنایی HE برای خانه معاصر

هیچ خانه ای بدون وسایل خشکشویی مدرن کامل نیست و یک ماشین لباسشویی با راندمان بالا یک انتخاب عالی برای بسیاری از فضاها است. در حالی که ماشین لباسشویی مناسب را پیدا می کنید

ine برای خانه شما می تواند یک چالش باشد، اگر به تحقیق در مورد گزینه های موجود اختصاص داده شده اید، مطمئناً مطابقت ایده آل برای اتاق لباسشویی خود را پیدا خواهید کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۰۸
mortez moradi

بهترین یخچال های درب فرانسوی 2017 بر اساس گزارش های مصرف کننده

مجموعه ای از پیشرفت های تکنولوژیکی و نوآوری های مدرن، یخچال خانگی را به یک وسیله شیک و قدرتمند تبدیل کرده است که ذخیره سازی تخصصی را برای اقلام تازه و منجمد فراهم می کند. در حالی که امروزه انواع مختلفی از یخچال و فریزرهای محبوب موجود است، بسیاری از صاحبان خانه ها سرمایه گذاری در یخچال درب فرانسوی را انتخاب می کنند.

یخچال درب فرانسوی تلاقی بین یخچال ساید بای ساید و یخچال پایه پایینی است که دارای طراحی دو در برای محفظه بالای مواد غذایی تازه و یک محفظه فریزر بیرون‌کش در پایین است. این سبک فضای ذخیره‌سازی مواد غذایی فراوانی را در یک طراحی معاصر ارائه می‌کند که نیازهای صاحبان خانه‌های امروزی را برآورده می‌کند. برای کمک به شما در کشف واحد درب فرانسوی ایده آل برای آشپزخانه خود، ما اطلاعاتی را در مورد برخی از بهترین یخچال های درب فرانسوی سال 2017 بر اساس گزارش های مصرف کننده گردآوری کرده ایم. paeez.shop
سامسونگ  RF28HDEDPWW

سامسونگ در ایجاد محصولات در فضاهای لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی سرآمد است و یخچال درب فرانسوی سامسونگ RF28HDEDPWW نمونه ای عالی از تعهد این شرکت به طراحی لوازم خانگی است.

این یخچال پیشرفته سامسونگ عملکرد عالی دما و یکنواختی دما را ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد که به راحتی دمای مناسب را برای اقلام تازه یا منجمد خود انتخاب کنید. در واقع، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی بر روی درب خود است که دمای داخلی آن را نشان می دهد و به شما اجازه می دهد تا تغییرات سریع را انجام دهید. به لطف 18.9 فوت مکعب ظرفیت یخچال و 8.9 فوت مکعب ظرفیت فریزر، کمبود ذخیره سازی نخواهید داشت. بهتر از همه، این یخچال دارای گواهینامه ENERGY STAR® است که بازده انرژی بسیار خوبی را ارائه می دهد که باید قبوض آب و برق خانه شما را کاهش دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این یخچال سامسونگ اینجا کلیک کنید.
ال جی LFC24770ST

لوازم خانگی ال‌جی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که راحتی و آسایش را در خانه مدرن به ارمغان بیاورند، و یخچال درب فرانسوی LFC24770ST مطمئناً این کار را انجام می‌دهد.

این یخچال ال‌جی ظرفیت یخچال 16.1 فوت مکعبی و ظرفیت فریزر 7.5 فوت مکعبی را ارائه می‌دهد که فضای مورد نیاز برای سازماندهی آشپزخانه را فراهم می‌کند. علاوه بر این، یخ ساز قدرتمند آن می تواند تا سه پوند یخ در روز تولید کند و تا 6.8 پوند یخ را به طور همزمان در خود نگه دارد. این واحد پیشرفته دارای فناوری LG SmartDiagnosis™ است که اتصال Wi-Fi را برای نظارت و پشتیبانی اضافی دستگاه ارائه می دهد. ال‌جی LFC24770ST همچنین دارای گواهینامه ENERGY STAR برای کارایی است که انتخابی ایده‌آل برای صاحبان خانه‌های دوستدار محیط زیست است. سیستم عملیاتی LoDecibel™ Quiet آن زمزمه چرخه را کاهش می دهد تا اطمینان حاصل شود که یخچال سر و صدایی به آشپزخانه شما اضافه نمی کند.

برای آشنایی بیشتر با این یخچال پیشرفته ال جی اینجا را کلیک کنید.
ال جی LFC22770ST

ال جی تعدادی یخچال استثنایی تولید می کند و مدل درب فرانسوی ال جی LFC22770ST یکی از بهترین یخچال های درب فرانسوی سال 2017 است.

این واحد ال‌جی 14.5 فوت مکعب فضای یخچال و 7.1 فوت مکعب فضای فریزر و همچنین کنترل‌های دیجیتالی را فراهم می‌کند که به شما امکان می‌دهد بدون زحمت دمای داخلی را در هر بخش تنظیم کنید. مانند بسیاری دیگر از لوازم خانگی ال‌جی، این دستگاه دارای Wi-Fi است و با سیستم SmartDiagnosis™ ال‌جی برای پشتیبانی و نظارت بر دستگاه عرضه می‌شود. این واحد فضای کمتری نسبت به یخچال درب فرانسوی ال‌جی LFC24770ST ارائه می‌کند، اما بسیاری از ویژگی‌های مشابه را برای قیمت پایین‌تر دارد، و آن را به انتخابی عالی برای صاحبان خانه‌هایی که از بودجه‌ای آگاه هستند و همچنان خواهان یک یخچال پیشرفته هستند، تبدیل می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این یخچال چشمگیر ال جی، اینجا را کلیک کنید.
GE GNE29GSKSS

جنرال الکتریک یکی از شناخته شده ترین برندها در آمریکا است که به دلیل تعهدش به طراحی لوازم خانگی قابل اعتماد و با کیفیت مورد احترام است. یخچال فریزر درب فرانسوی GE GNE29GSKSS مطابق با سنت برتر این شرکت است که انتخابی عالی برای هر خانه ای ارائه می دهد.

این یخچال جادار 9.2 فوت مکعب ظرفیت فریزر و 19.3 فوت مکعب فضای یخچال را با قفسه های ضد ریزش ارائه می دهد که مطمئناً به شما کمک می کند مرتب بمانید. اواپراتورهای TwinChill ™ این واحد عملکرد مطلوبی را برای دماهای کاملاً سرد ارائه می دهد و به یخچال شما کمک می کند تا دمای پایین مورد نیاز خود را حفظ کند. این یخچال همچنین بسیار آرام است، و شما به سختی متوجه خواهید شد که دستگاه به طور خودکار در طول چرخه های خنک کننده روشن می شود. یخچال GE GNE29GSKSS همچنین دارای گواهینامه ENERGY STAR است که بهره وری انرژی را ارائه می دهد که صاحبان خانه های امروزی به دنبال آن هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این یخچال جنرال الکتریک می توانید اینجا را کلیک کنید.  پاییز
Whirlpool WRF995FIFZ

لوازم خانگی ویرپول به گونه ای طراحی شده اند که استفاده و راحتی فوق العاده ای را ارائه دهند. هر دو را در یخچال درب فرانسوی Whirlpool WRF995FIFZ خواهید یافت.

این دستگاه مدرن دارای عملکرد درجه حرارت عالی و یکنواختی است و کنترل های دیجیتال بصری را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا به سرعت دما را تنظیم کنید. این واحد Whirlpool دارای 22.55 فوت مکعب فضای یخچال است که بیشتر از بسیاری از رقبای خود است. فریزر آن 8.98 فوت مکعب ظرفیت دارد و یک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۰۵
mortez moradi

بهترین یخچال های ساید بای ساید 2017 بر اساس گزارش های مصرف کننده

یخچال های گذشته وسایلی حجیم و غیرجذاب بودند که تقریباً منحصراً برای نگهداری مواد غذایی تازه طراحی شده بودند. اما یخچال‌های امروزی شگفتی‌های طراحی و فناوری مدرن هستند که می‌توانند محفظه‌های مواد غذایی تازه و منجمد را در یک دستگاه ترکیب کنند. اگر سبک و فضای ذخیره سازی اولویت های لوازم خانگی شماست، ممکن است بخواهید روی یخچال ساید بای ساید سرمایه گذاری کنید.

یخچال های ساید بای ساید به دو قسمت مجزا تقسیم می شوند که یک طرف آن به عنوان محفظه یخچال و سمت دیگر به عنوان فریزر عمل می کند. در مقایسه با مدل‌های دیگر، این طراحی می‌تواند ظرفیت ذخیره‌سازی را به حداکثر برساند و در عین حال ظاهری شیک ارائه دهد که با زیبایی‌شناسی معاصر بسیاری از خانه‌ها مطابقت دارد. بسیاری از این واحدها یخچال های لوکس هستند و ویژگی های ذخیره سازی واقعا بی نظیری را به آشپزخانه شما ارائه می دهند. برای کمک به شما در کشف واحد ساید بای ساید عالی برای خانه خود، اطلاعاتی را در مورد بهترین یخچال های ساید بای ساید سال 2017 بر اساس گزارش های مصرف کننده گردآوری کرده ایم.
مشخصات جنرال الکتریک PSS28KSHSS

بیش از 100 سال است که مصرف کنندگان آمریکایی به جنرال الکتریک برای تولید محصولات و لوازم خانگی قابل اعتماد اعتماد کرده اند و یخچال ساید بای ساید GE Profile PSS28KSHSS مطابق با سنت تاریخی کیفیت این برند است.

این یخچال جنرال الکتریک دارای 17.5 فوت مکعب ظرفیت یخچال و 10.9 فوت مکعب ظرفیت فریزر است که فضای بیشتری را نسبت به بسیاری از رقبای برتر خود فراهم می کند. این دستگاه عملکرد دمایی عالی را ارائه می‌دهد و کنترل‌های دیجیتالی آن به شما امکان می‌دهند بدون زحمت دمای یخچال یا فریزر را تنظیم کنید. سیستم قفسه یکپارچه جنرال الکتریک امکانات سازمانی را در واحد به حداکثر می رساند، با کشوهای ترد قدرتمندی که به تازه نگه داشتن میوه ها و سبزیجات کمک می کند. این واحد همچنین بهره وری انرژی عالی را ارائه می دهد و هزینه های قبض آب و برق خانه شما را کاهش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این یخچال جنرال الکتریک اینجا را کلیک کنید.
سامسونگ RS25H5121SR

سامسونگ پیشرفت‌های فن‌آوری چشمگیری را برای تمام لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی خود به ارمغان می‌آورد، واقعیتی که در یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS25H5121SR کاملاً نشان داده شده است.

این یخچال سامسونگ یک سیستم خنک کننده دوقلو قدرتمند را ارائه می دهد که قادر است به طور مداوم دمای پایین مورد نیاز برای یخچال و فریزر را حفظ کند. با 15.4 فوت مکعب ظرفیت یخچال و 9.1 فوت ظرفیت فریزر، می توانید مطمئن باشید که فضای زیادی برای همه اقلام تازه و یخ زده خود خواهید داشت. برای راحتی بیشتر، این دستگاه دارای یک آب سردکن خارجی در قسمت فریزر خود است که دارای فیلتر آب داخلی است که آب آشامیدنی شما را تصفیه می کند. علاوه بر این، دستگاه دارای گواهینامه ENERGY STAR® است که سازگاری با محیط زیست را در سرتاسر خانه شما ترویج می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این یخچال سامسونگ اینجا را کلیک کنید.
سامسونگ RS25J500DSR

یخچال های استثنایی سامسونگ امروزه در بازار کم نیست و سامسونگ RS25J500DSR نیز یکی از بهترین یخچال های ساید بای ساید سال 2017 است.

مانند تقریباً همه یخچال‌های سامسونگ، مدل RS25J500DSR عملکرد و یکنواختی درجه حرارت عالی و همچنین کنترل‌های دیجیتالی را ارائه می‌دهد که به شما در تنظیم تنظیمات فریزر و یخچال کمک می‌کند. فضای یخچال 15.72 فوت مکعبی این واحد فضای کافی برای غذاها و نوشیدنی‌های تازه را فراهم می‌کند، در حالی که فضای فریزر 8.8 فوت مکعبی آن فضای کافی را برای غذاهای از پیش آماده، دسرهای منجمد و یخ فراهم می‌کند. واحد سامسونگ RS25J500DSR ارزان تر از سامسونگ RS25H121SR کمی برتر است و آن را به گزینه ای عالی برای مصرف کنندگانی که از بودجه آگاه هستند تبدیل می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این یخچال چشمگیر اینجا را کلیک کنید.  پاییز
ال جی LSXS26366S

کل هویت برند ال‌جی بر این مفهوم است که «زندگی خوب است» و یخچال ساید بای ساید ال‌جی LSXS26366S مطمئناً راحتی را به آشپزخانه شما می‌آورد.

یکی از بزرگترین مزیت های این دستگاه ال جی قابلیت یخ سازی قدرتمند آن است. LG LSX26366S می تواند تا دو پوند یخ در روز تولید کند و دارای سیستم یخ SpacePlus است که به راحتی یخ را برای حداکثر فضای فریزر ذخیره می کند. این یخچال ال جی دارای ظرفیت فریزر 9.20 فوت مکعب و ظرفیت یخچال 16.9 فوت مکعب است که فضای ذخیره سازی اختصاصی مورد نیاز برای انواع مواد غذایی رایج را به آشپزخانه شما می دهد. این یخچال با فناوری LoDecibel™ Quiet Operation ال‌جی ساخته شده است که حجم چرخه یخچال و فریزر آن را کاهش می‌دهد. اگر به دنبال یک یخچال جادار و پیشرفته هستید، واحد LG LSXS26366S یک انتخاب عالی است.

آیا به این دستگاه ال جی علاقه مند هستید؟ برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید. paeez.shop
یخچال های ساید بای ساید برتر برای صاحبان خانه های امروزی

یخچال ساید بای ساید یک انتخاب ایده آل برای خانه های مدرن است که با مزایای یخچال و فریزر در یک طراحی جذاب و مدرن ترکیب می شود. با آگاهی از بهترین یخچال های ساید بای ساید سال 2017، آماده خواهید بود که افزودنی های جدید و عالی را برای آشپزخانه خود بیابید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۰۲
mortez moradi

گرایش های لوازم آشپزخانه 2018 که باید به دنبال آنها باشید

اگر به فکر تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود هستید، احتمالاً می خواهید در مورد آخرین روند لوازم آشپزخانه به روز باشید. یک دستگاه می تواند عملکرد آشپزخانه شما را بهبود بخشد، اما اگر انتخاب نامناسبی داشته باشید، ممکن است قبل از اینکه بازسازی شما کامل شود، با چیزی کهنه شده است، گیر کرده اید. بنابراین، در اینجا ما برخی از روندهای لوازم آشپزخانه 2018 را که باید هنگام برنامه ریزی آشپزخانه رویایی جدید خود به آنها توجه کنید، بررسی خواهیم کرد.

فولاد ضد زنگ مشکی  پاییز

لوازم فولادی ضد زنگ سال‌هاست که وجود داشته‌اند و شاید همه‌کاره‌ترین روکش را ارائه می‌دهند، اما امروزه هیچ روند داغ‌تری در لوازم آشپزخانه از روکش فولاد ضد زنگ مشکی وجود ندارد. این پوشش بسیاری از مزایای ارائه شده توسط فولاد ضد زنگ سنتی، مانند ضد خش بودن و لکه بودن، اما با لبه معاصر جدید را ارائه می دهد. فولاد ضد زنگ مشکی رنگ‌های پررنگ و تیره‌تر را با تطبیق پذیری برای مطابقت با بسیاری از سبک‌های طراحی و سایر پرداخت‌ها تکمیل می‌کند. چه در حال برنامه‌ریزی زیبایی‌شناسی مدرن براق باشید و چه ظاهری سنتی‌تر، می‌توانید به طور یکپارچه از فولاد ضد زنگ مشکی استفاده کنید.

تعدادی از تولیدکنندگان آشپزخانه هستند که این روند جدید را که توسط ال‌جی در سال 2015 آغاز شد، پذیرفته‌اند. خط تولید LG STUDIO، که یک خط تولید لوکس و سطح بالا با الهام از Nate Berkus است، شامل همه چیز از فر، یخچال و ماشین ظرفشویی گرفته تا موارد دیگر است. در این پایان فوق العاده KitchenAid، Samsung، Dacor و Whirlpool نیز برخی از لوازم استیل سیاه و سفید عالی را ارائه می دهند، بنابراین تصور نکنید که در انتخاب فولاد ضد زنگ سفید یا سنتی گیر کرده اید.

القاء   paeez.shop

القایی چند سالی است که در اروپا رایج بوده است، اما در نهایت راه خود را به ایالات متحده باز کرده است. قیمت اجاق‌های القایی کمی معقول‌تر شده است، بنابراین به احتمال زیاد در سال 2018 روندی عظیم خواهد بود. با اجاق گاز برقی یا گازی می توانید آب را در کمتر از نیمی از زمان بجوشانید. القایی از آهنرباهای الکترومغناطیسی استفاده می کند که با فلز در ظروف پخت و پز فولاد ضد زنگ یا آهن شما واکنش نشان می دهد تا گرما تولید کند. این نه تنها گرمای فوری را فراهم می کند، بلکه پس از برداشتن قابلمه، سطح فوراً خنک می شود. علاوه بر این، از آنجایی که واکنش بین سیم پیچ الکترومغناطیسی و گلدان رخ می دهد، سطح اطراف آن خنک می ماند و تمیز کردن آن را ایمن تر و آسان تر می کند.

هر برند بزرگی یک اجاق گاز القایی دارد که شامل گزینه‌های عالی برای مطابقت با هر اندازه آشپزخانه یا چیدمان طراحی است.

لوازم هوشمند

فناوری هوشمند در بسیاری از مناطق خانه به یک ویژگی تبدیل شده است، اما یکی از گرایش‌های سال 2018، لوازم آشپزخانه هوشمند است. اکثر ما در موقعیتی بوده ایم که در وسط آماده سازی غذا هستید و متوجه شده اید که فراموش کرده اید فر خود را از قبل گرم کنید. نیازی به توقف، شستن دست ها و آشفتگی با فر نیست، زیرا لوازم هوشمند دارای قابلیت فعال سازی صوتی هستند. بسیاری از برندها از جمله جنرال الکتریک، ویرپول، داکور و ال‌جی دارای لوازم آشپزخانه هوشمند با سازگاری گوگل هوم و آمازون الکسا هستند، بنابراین شما فقط باید کلمه را بگویید و فر شما شروع به گرم شدن می‌کند.

فناوری هوشمند از این هم فراتر می رود. لوازمی وجود دارند که می‌توانند به تلفن هوشمند شما متصل شوند تا به‌روزرسانی را در اختیار شما قرار دهند یا به شما اجازه دهند تنظیمات را تغییر دهید. این به شما این امکان را می دهد که بدانید چه زمانی چرخه ماشین لباسشویی یا ظرفشویی شما کامل شده است، پیش گرم کردن فر را برای شام تنظیم کنید یا حتی تنظیمات یخ یخچال را حتی قبل از اینکه از سر کار به خانه برسید تغییر دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۱۰
mortez moradi

چه زمانی باید لوازم خانگی بزرگ جدید بخرید؟

در حالی که بسیاری از ما ممکن است خرید یک دستگاه جدید بزرگ را ترک کنیم تا زمانی که دستگاه قدیمی به طور کامل خراب شود، این می تواند یک اشتباه پرهزینه باشد. همانطور که بنجامین فرانکلین گفت: "نیاز هرگز معامله خوبی انجام نداد" و خرید فوری به این معنی است که احتمالاً بهترین معامله را پیدا نمی کنید. برنامه ریزی از قبل به شما این امکان را می دهد که زمان های مناسبی را برای خرید پیدا کنید، زیرا زمان های خاصی در طول سال وجود دارد که به شما امکان می دهد بهترین معاملات را در مورد اجاق گاز، یخچال، ماشین لباسشویی، خشک کن و ماشین ظرفشویی داشته باشید.

از پیش برنامه ریزی

در حالی که ممکن است نگران حداکثر استفاده باشید و به استفاده از وسایل فعلی خود تا زمان مرگ ادامه دهید، این به شما اجازه نمی دهد برای زمانی که می توانید بهترین معاملات را دریافت کنید، خرید خود را برنامه ریزی کنید. یک ایده مقرون‌به‌صرفه‌تر این است که به این فکر کنید که چه زمانی لوازم خانگی شما نیاز به تعویض دارند تا به شما کمک کند پول خود را به دست آورید.

اکثر تولید کنندگان طول عمر دستگاه را برآورد می کنند، بنابراین می توانید از زمان شروع خرابی آن آگاه باشید. بنابراین، به زمانی فکر کنید که دستگاه خود را در ابتدا خریداری کرده اید، تا بتوانید زمان نیاز به شروع خرید را نظارت کنید. علاوه بر این، باید در نظر بگیرید که آیا دستگاه شما شروع به عملکرد ضعیف کرده است یا خیر. اگر متوجه شدید که یخچال شما در تلاش است تا همه چیز را خنک نگه دارد، نه تنها قبض انرژی شما را بالا می برد، بلکه در مسیر شکست قرار می گیرد.

بهترین زمان های سال برای خرید لوازم خانگی جدید

یکی از بهترین زمان ها برای خرید بسیاری از لوازم اصلی، سپتامبر و اکتبر است. این دو ماه زمانی است که تولیدکنندگان تمایل به عرضه جدیدترین مدل‌ها دارند، بنابراین مدل‌های قبلی تخفیف داده می‌شوند تا فضا برای موجودی جدید باز شود. تنها استثنا در این مورد یخچال ها هستند. اکثر مدل های جدید یخچال در تابستان عرضه می شوند، بنابراین ماه می زمان خوبی برای خرید تخفیف در مدل های سال گذشته است.

زمان مناسب دیگر برای خرید لوازم خانگی، ژانویه است. برخی از فروشگاه‌ها موجودی قدیمی‌تر را با انتقال به مدل‌های جدید نگه می‌دارند. این بدان معنی است که وقتی ژانویه می رسد، فشاری برای خلاص شدن از شر مدل های باقی مانده با تخفیف های بیشتر وجود دارد. در حالی که ممکن است انتخاب شما محدود باشد، می توانید معاملات فوق العاده ای دریافت کنید.  paeez.shop

اگر نیاز به خرید در دیگر زمان‌های سال دارید، سعی کنید زمان خرید خود را با تعطیلات آخر هفته تنظیم کنید. اکثر خرده فروشان تقریباً با تمام تعطیلات فروش دارند. حتی تعطیلات جزئی نیز می‌تواند فرصتی عالی برای گرفتن یک معامله باشد، اما فقط مطمئن شوید که فروشگاه مقایسه کنید، زیرا برخی از قیمت‌های فروش لزوماً پایین‌ترین قیمت نیستند.

موارد اضطراری لوازم خانگی

در حالی که برنامه ریزی ایده خوبی است، ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که این امکان پذیر نباشد. اگر در حال نقل مکان به خانه هستید، آسیب مالی دیدید یا دستگاه شما به طور ناگهانی از بین رفت، باید به سرعت برای خرید یک دستگاه اقدام کنید. خوشبختانه، هنوز کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا به یک معامله عالی دست پیدا کنید.  پاییز

در صورت امکان سعی کنید تا پایان ماه صبر کنید تا خرید خود را انجام دهید. بسیاری از لوازم خانگی به شرط سهمیه یا کمیسیون فروخته می شوند، بنابراین پایان ماه فرصتی برای مذاکره درباره صرفه جویی جدی فراهم می کند. بسیاری از فر وشندگان  پاییز مشتاق هستند که فروش را در این ماه تقویمی ثبت کنند تا به هدف خود برسند، بنابراین ممکن است متوجه شوید که می توانید روی یک معامله جذاب به توافق برسید.

اگر نمی توانید تا پایان ماه صبر کنید، سعی کنید در طول هفته خرید کنید. اکثر فروشگاه های خرده فروشی در تعطیلات آخر هفته بسیار شلوغ تر هستند. نه تنها باید با پارکینگ های گیر کرده کنار بیایید، بلکه فروشندگان نیز مشغول خواهند بود. این بدان معناست که ممکن است در تصمیم گیری عجله داشته باشید. خرید در روزهای هفته به معنای توجه بیشتر است و می تواند به شما اجازه دهد که معامله بهتری را انجام دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۰۸
mortez moradi

باز کردن اسرار اجاق گاز کانوکشن

اگر قصد دارید فر خود را جایگزین یا ارتقا دهید، احتمالاً اجاق های همرفتی را کشف کرده اید. در حالی که یک اجاق گاز همرفت ممکن است کمی بیشتر هزینه داشته باشد، آنها می توانند مزایای فوق العاده ای را برای هر سرآشپز یا نانوایی مشتاق ارائه دهند. بنابراین، در اینجا ما اجاق‌های همرفتی و اینکه آیا یکی از آنها می‌تواند گزینه مناسبی برای آشپزخانه شما باشد را بررسی می‌کنیم.

مبانی همرفت  paeez.shop

اصطلاح "همرفت" ممکن است شما را به کلاس علوم دبیرستان خود بازگرداند. اجازه ندهید این شما را دلسرد کند، زیرا اصول اولیه اجاق های همرفتی در واقع بسیار ساده هستند. برخلاف اجاق‌های معمولی، مدل‌های کانوکشن دارای یک فن و سیستم اگزوز هستند که اجازه می‌دهد هوای گرم در اطراف حفره فر در اطراف غذا قبل از تخلیه آن دمیده شود. از آنجایی که هوای گرم اطراف غذای شما را احاطه کرده است، باعث می شود پخت سریعتر و یکنواخت تر انجام شود.

مزایای اجاق های همرفت

دلایل مختلفی وجود دارد که اجاق های همرفتی به گزینه ای محبوب برای استفاده خانگی تبدیل شده اند. واضح ترین دلیل این است که آنها پخت و پز سریع تری را ارائه می دهند. گردش هوای گرم زمان پخت را افزایش می دهد و این فرها را به گزینه ای عالی برای افرادی که سبک زندگی پرمشغله ای دارند تبدیل می کند.

اجاق های همرفت نیز پخت و پز یکنواخت تری را فراهم می کنند. این یک ویژگی عالی برای هر نوع پخت و پز است، اما به ویژه برای پخت مفید است. نتایج عالی پخت نیاز به گرما یکنواخت دارد، در غیر این صورت می توانید با نان کج یا کیک هایی که برآمده نشده اند، برسید. کانوکشن همچنین باعث ایجاد قهوه ای یکنواخت و زیبا می شود. اجاق‌های معمولی می‌توانند فضای مرطوبی ایجاد کنند زیرا رطوبت در داخل حفره فر محبوس می‌شود. اجاق‌های همرفت گرمای خشک تولید می‌کنند، بنابراین قندها سریع‌تر کارامل می‌شوند تا فرآیند قهوه‌ای شدن خوشمزه آغاز شود.

از آنجایی که غذای شما سریعتر پخته می شود، می توانید با استفاده از اجاق همرفت نیز در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. اجاق های معمولی تمایل دارند انرژی بیشتری برای رسیدن و حفظ دمای مطلوب مصرف کنند. اجاق‌های همرفت، هوای گرم شده را به گردش در می‌آورند، که باعث می‌شود دما راحت‌تر و کارآمدتر حفظ شود.

چه از پختن کیک، کلوچه، کیک یا شیرینی لذت ببرید، یا دوست دارید با عجله یک غذای عالی تهیه کنید، اجاق گاز همرفت می تواند بهترین گزینه را برای آشپزخانه شما فراهم کند.

نکاتی برای پخت در فر کانوکشن

از آنجایی که یک اجاق همرفتی به روشی متفاوت از یک اجاق معمولی عمل می کند، ممکن است کمی به آن عادت کنید تا بتوانید ظروف و محصولات پخته ای فوق العاده تولید کنید. خوشبختانه، نکات و ترفندهایی وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند.

ابتدا باید دمای پخت را کاهش دهید. از آنجایی که هم گرم کردن و هم پخت و پز در اجاق همرفت کارآمدتر هستند، برای رسیدن به نتایج یکسان نیازی به دمای بالا ندارید. به طور کلی، هنگام پیروی از دستور العمل، می توانید دمای خود را تا 25 درجه فارنهایت کاهش دهید.

علاوه بر این، کارایی بهبود یافته به این معنی است که شما همچنین باید غذای خود را بیشتر چک کنید. ظرف خود را در نقطه میانی زمان پخت توصیه شده بررسی کنید تا بسنجید چه زمانی تمام می شود. برای استفاده از ظاهر و بوی ظرف به جای تایمر، باید حواس خود را کمی تنظیم کنید. همانطور که با استفاده از اجاق همرفت بیشتر آشنا می شوید، در پیش بینی زمان پخت اطمینان بیشتری خواهید داشت.فروشگاه پاییز

همچنین باید از شلوغی فر خودداری کنید زیرا همرفت به هوای در حال گردش بستگی دارد. اگر فر شما مملو از مواد غذایی باشد، چون جریان هوا مسدود شده است، کارایی کمتری خواهد داشت. همچنین باید سعی کنید از ماهیتابه ها و ورقه های پخت کم طرف استفاده کنید تا گردش بهتری داشته باشید و غذاهای ترد تر ایجاد کنید. البته، این برای کیک یا کاسرولی که ترد کردن آن ضروری نیست، اهمیت کمتری دارد. پاییز

در نهایت، محیط خشک یک اجاق همرفتی برای برخی از ظروف ایده‌آل نیست. اگر در حال پختن سوفله، کاسترد یا انواع کیک هستید، ممکن است لازم باشد کمی رطوبت برای شرایط پخت بهینه اضافه کنید. برخی از اجاق‌های همرفت دارای حالت پخت معمولی هستند و این باید برای این نوع غذاها به کار گرفته شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۰۶
mortez moradi

paeez.shop

نکات مهم برای کباب کردن عالی

یکی از بهترین چیزها در مورد طلسم آفتابی بودن در فضای باز و کباب کردن با خانواده و دوستان است. البته، مسئولیت هایی برای کباب کردن ایمن وجود دارد، بنابراین ما نکات مهمی را برای کباب کردن گردآوری کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که همه اوقات امن و عالی را سپری می کنند.

راه اندازی دور از سازه ها

محل کباب کردن شما بسیار مهم است. نزدیک بودن بیش از حد به سازه ها می تواند سرنوشت را وسوسه کند و شما را در برابر آتش سوزی آسیب پذیر کند. بدیهی است که گریل برای استفاده در فضای باز ساخته شده است، اما بیرون بودن به این معنی نیست که از پخت و پز در خانه شما ایمن تر است. عرشه‌های سرپوشیده، شاخه‌های آویزان یا هر چیز بالقوه قابل اشتعال مانند گیاهان خشک یا مشبک‌ها باید تا حد امکان دور از ایستگاه کباب‌پزی خود نگهداری شوند. هر حیاط خلوت متفاوت است، بنابراین شما باید به دقت به حیاط خود نگاه کنید تا مطمئن شوید که ایستگاه کباب پز خود را در مکانی امن راه اندازی کرده اید.

گریل خود را تمیز نگه دارید 

پاییز

یکی از اساسی ترین کارهایی که برای کباب کردن عالی باید انجام داد تمیز کردن است. هنگامی که چربی و تجمع بر روی صفحات گریل انباشته می شود، خطر آتش سوزی گریس را افزایش می دهد، بنابراین تمیز کردن بسیار مهم است. قبل از استفاده از گریل از یک برس سیمی برای تمیز کردن رنده های گریل خود استفاده کنید. بیشتر این زباله ها در سینی زیر گریل می ریزند، بنابراین باید این تجمع را در زمانی که گریل کاملا خنک است حذف کنید.

لباس خود را در نظر بگیرید

در حالی که ممکن است بخواهید هنگام سرگرمی در فضای باز بهترین ظاهر خود را داشته باشید، اما لباس شما همیشه باید "اول از ایمنی" باشد. از طول لباستان گرفته تا مواد استفاده شده، باید اطمینان حاصل کنید که وقتی کباب می‌کنید چیزی که می‌پوشید مانع نشود. از پوشیدن لباس های آستین بلند یا لباس هایی که ممکن است آویزان شوند و به طور بالقوه آتش بگیرند خودداری کنید. از آنجایی که احتمالاً کار با گریل گرم می شود، بنابراین لباس خود را سبک و ساده نگه دارید.

آماده خاموش کننده باشید

قبل از اینکه حتی به فکر آتش زدن کباب پز خود باشید، باید آماده باشید تا هر گونه آتش سوزی را خاموش کنید. چه به این معنی باشد که یک کپسول آتش نشانی در دسترس داشته باشید یا یک ظرف جوش شیرین در ایستگاه کباب پز خود برای مقابله با آتش سوزی چربی داشته باشید، باید قبل از اینکه شعله به طور جدی از کنترل خارج شود، آماده باشید تا آتش را مهار کنید.

مهمتر از آن، شما باید بدانید که چه کارهایی را نباید انجام دهید. روش های نادرست مهار آتش مانند ریختن آب روی آتش گریل می تواند بسیار خطرناک باشد و ممکن است باعث پاشیدن روغن از منقل و پخش شدن آن شود. قبل از شروع کباب کردن، یک برنامه عملی تنظیم کنید تا بتوانید در صورت وقوع آتش سوزی از خود و مهمانانتان محافظت کنید.

گریل خود را ارتقا دهید

در نهایت، اگر یک گریل ماقبل تاریخ دارید، نه تنها به احتمال زیاد یک اجاق گاز آشفته است، بلکه می تواند ایمنی شما را به خطر بیندازد. بنابراین، اگر کباب پز شما روزهای بهتری را به خود دیده است، زمان آن رسیده است که ارتقا دهید. یک گریل جدید می‌تواند با محفظه‌های مخفی تهیه غذا را آسان‌تر کند تا همه چیز را در ایستگاه کباب‌پزی شما مرتب نگه دارد.

فروشگاه پاییز

در واقع، واحدهای گریل جدید می توانند مهمانی های شما را در فضای باز بیشتر جلوه دهند. واحدهایی با صفحات توری وجود دارد، بنابراین می توانید اقلام کوچکتر را بدون خطر افتادن آنها بین شکاف ها بپزید.

در حالی که گریل خود را ارتقا می دهید، به نصب بلندگوهای بلوتوث در فضای باز فکر کنید. این به شما این امکان را می دهد که آهنگ های مورد علاقه خود را به وضوح در بیرون بشنوید بدون اینکه نیازی به جابجایی بوم باکس در حیاط خود هر بار که سرگرم می شوید.

کباب کردن باید سرگرم کننده و بدون عارضه باشد و با کمی دقت و احتمالاً یک به روز رسانی، می توانید عنوان استاد گریل را در حلقه اجتماعی خود بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۴۹
mortez moradi

پاییز

به نظر می رسد فناوری لوازم خانگی به طور مداوم در حال پیشرفت است. دستگاه‌های هوشمند راحتی را فراهم می‌کنند و می‌توانند نحوه تهیه غذا و خوردن شما را تغییر دهند. بنابراین، در اینجا، بررسی خواهیم کرد که چگونه فناوری لوازم خانگی می‌تواند به شما کمک کند آشپز بهتری شوید و نحوه لذت بردن از شام خانوادگی را تغییر دهید.

مهارت های آشپزی خود را بهبود بخشید

پختن به عنوان یک مهارت به زمان نیاز دارد. یک روز صبح که از خواب بیدار می شوید، نمی توانید یک ولینگتون کامل از گوشت گاو درست کنید. برای تبدیل شدن به یک سرآشپز چیره دست، باید مهارت های جدیدی را یاد بگیرید و شایستگی کسب کنید. خوشبختانه، حتی اگر در مدرسه آشپزی شرکت نکرده‌اید، می‌توانید با فناوری مناسب زندگی خود را در آشپزخانه آسان‌تر کنید.

فروشگاه پاییز

با یخچال مناسب، برای یادگیری مهارت‌های درست کردن سس هلندز، به مدارس شیک نیاز ندارید. شما می توانید در آشپزخانه خود یاد بگیرید. فناوری لوازم خانگی اکنون ما را به جایی رسانده است که می‌توانیم به موسیقی گوش دهیم، تلویزیون تماشا کنیم و یادداشت‌هایی را در دستگاهی که قبلاً غذای ما را خنک نگه می‌داشت به اشتراک بگذاریم. به دلیل این فناوری، اکنون می توانیم به اطلاعاتی برای بهتر کردن آشپزی و غذا خوردن دسترسی داشته باشیم. می‌توانید در حالی که آخرین شاهکار آشپزی خود را می‌سازید، دستور العمل‌ها را تهیه کنید، آموزش‌ها را تماشا کنید، یا فقط از آهنگ‌های مورد علاقه‌تان لذت ببرید.

از تلفن خود برای کنترل استفاده کنید

گوشی‌های هوشمند انقلابی بوده‌اند و اساساً امروز می‌توانید هر کاری را با آن‌ها انجام دهید. این شامل کمک به بهبود آشپزی شما می شود. اکنون، لازم نیست منتظر بمانید تا در خواربارفروشی تمام کنید و به خانه برگردید تا فر خود را از قبل گرم کنید تا شام را شروع کنید. با استفاده از تلفن خود، می توانید گرما را در فر متصل به WiFi از خارج از خانه خود شروع کنید. این به این معنی است که وقتی برای تهیه شام ​​به خانه می روید دمای فر شما در دمای عالی خواهد بود. علاوه بر این، اگر بالاخره با خانواده‌تان نشسته‌اید و متوجه شده‌اید که فر را روشن گذاشته‌اید، می‌توانید بدون نیاز به ترک میز، گوشی هوشمند خود را بیرون بیاورید و خاموش کنید.

این فناوری هوشمند همچنین می تواند در هنگام خرید مواد غذایی به شما کمک کند. یک یخچال هوشمند می تواند به شما این امکان را بدهد که محتویات یخچال خود را بدون نیاز به باز کردن درب چک کنید. بنابراین، اگر بیرون از خواربار فروشی هستید و متوجه می شوید که نمی توانید به یاد بیاورید که آیا به شیر نیاز دارید یا خیر، می توانید آن را با گوشی هوشمند خود بررسی کنید.

زمان خانواده خود را مزاحم نکنید

وقتی خانواده شما از یک غذای خوشمزه احساس سیری می کنند و می خواهید استراحت کنید، یک چیز وجود دارد که می تواند شما را دیوانه کند؛ یک ماشین ظرفشویی پر سر و صدا وقت شام فرصتی ایده آل برای دور هم جمع کردن خانواده است، اما قبل از اینکه بتوانید استراحت کنید، احتمالاً می خواهید همه آن ظروف کثیف را پاک کنید. اکثر مردم چرخه ماشین ظرفشویی خود را بعد از شام انجام می دهند، اما ممکن است هنگام غذا خوردن از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید. فناوری جدید دستگاه، ماشین ظرفشویی تقریباً بی صدا را توسعه داده است، بنابراین می توانید از اوقات خانوادگی بدون هیچ مزاحمتی لذت ببرید. اگر دوست دارید ماشین ظرفشویی خود را یک شبه روشن کنید، این فناوری بی صدا نیز می تواند مفید باشد.

فناوری لوازم خانگی در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است، و لوازم امروزی می‌توانند وقت شما را در آشپزخانه به تجربه‌ای بدون دردسر تبدیل کنند. از انعکاس یک ویدیوی آشپزی تا یادگیری طرز تهیه آن غذای فوق‌العاده تا کنترل از راه دور فر، فناوری هوشمند می‌تواند تهیه غذا و غذا خوردن را حتی آسان‌تر کند. ارتقاء لوازم خانگی می تواند به شما کمک کند تا مهارت های آشپزی خود را بهبود ببخشید و یک بار دیگر از وعده های غذایی خانوادگی لذت ببرید.

اگر قصد ارتقای لوازم آشپزخانه خود را دارید، می توانید گزینه های خود را با مجموعه آنلاین لوازم آشپزخانه هوشمند ما بررسی کنید یا برای راهنمایی و راهنمایی تخصصی تر با یک متخصص لوازم خانگی صحبت کنید.

paeeez.shop

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۴۳
mortez moradi

فروشگاه پاییز

یک آشپزخانه بدون لوازم اصلی اساسا یک بوم خالی است. هنگامی که یک آشپزخانه جدید را برنامه ریزی می کنید، انتخاب روکش مناسب دستگاه برای گره زدن طرح کلی با هم بسیار مهم است. برخلاف روزهای گذشته، زمانی که شما محدود به لوازم خانگی سفید رنگ بودید، اکنون تعدادی گزینه مختلف برای انتخاب وجود دارد. بنابراین، در اینجا به بررسی نحوه انتخاب روکش لوازم خانگی مناسب برای آشپزخانه جدید خواهیم پرداخت.

فولاد ضد زنگ معاصر

paeez.shop

فولاد ضد زنگ یک روکش لوازم خانگی است که برای همه جذاب است. این روکش با هر نوع سبک و طراحی آشپزخانه به خوبی عمل می کند و باعث می شود آشپزخانه مدرن و جدید باشد. اکثر لوازم مدرن استیل ضدزنگ مقاوم در برابر اثر انگشت هستند، بنابراین حتی اگر بچه‌های کنجکاوی دارید که انگشتان خود را همه جا می‌گذارند، لوازم شما می‌توانند ظاهر بی‌نظیر خود را حفظ کنند. اگر می خواهید ایمن باشید، روکش فولاد ضد زنگ برای لوازم اصلی شما انتخاب معقولی است.

مشکی پررنگ

اگر از ایجاد زیبایی دراماتیک برای دکوراسیون منزل خود لذت می برید، فولاد ضد زنگ مشکی یا مشکی یک گزینه عالی است. هنگامی که با رنگ های دیگر، به ویژه سفید، ترکیب می شود، یک رنگ شدید ایجاد می کند تا تضاد واضحی ایجاد کند. اگر می خواهید بیانیه ای داشته باشید، مشکی می تواند انتخاب جسورانه ای باشد. متأسفانه رنگ مشکی در همه آشپزخانه ها به خوبی کار نمی کند. اگر فضای کوچکتری دارید، ممکن است بخواهید از رنگ مشکی خودداری کنید. داشتن رنگ مشکی در سرتاسر آشپزخانه کوچک شما می تواند باعث شلوغ و کوچکتر به نظر رسیدن این منطقه شود. بنابراین، اگر می خواهید یک زیبایی شناسی باز و روشن ایجاد کنید، باید از این پوشش خودداری کنید.

گرمای تخته سنگ

وسایل تخته سنگی می توانند گرمایی ایجاد کنند که کاملاً با کابینت های چوبی و لهجه ها ترکیب می شود و جذابیت روستایی ایجاد می کند. بسیاری از روکش های تخته سنگ نیز در برابر اثر انگشت و لکه مقاوم هستند، اما می تواند با برخی از سبک های آشپزخانه تضاد داشته باشد. بنابراین، باید در نظر داشته باشید که آیا رنگ های خانگی یک تخته سنگ با دکوراسیون آشپزخانه شما مطابقت دارد یا خیر.

روشن، سفید روشن

لوازم سفید تمیز و کلاسیک هستند و برای هر مینیمالیست جذابیت ایجاد می کنند. اگرچه ممکن است به نظر برسد که آنها ممکن است در برابر کثیف شدن آسیب پذیر باشند، اما با مقدار نوری که این وسایل می توانند به اتاق شما وارد کنند، این موضوع خنثی می شود. لوازم خانگی سفید می‌توانند فضا را بزرگ‌تر، روشن‌تر و بازتر نشان دهند، بنابراین می‌توانید پویایی اتاق خود را به طرز چشمگیری تغییر دهید. اگر ایده آشپزخانه ای تمیز و سفید با کابینت های سفید و میزهای مرمری رنگ روشن را دوست دارید، لوازم خانگی سفید ضروری هستند.

ترکیب و مطابقت

پاییز

اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام پوشش برای آشپزخانه شما بهتر است، ترکیب و تطبیق را در نظر بگیرید. می‌توانید با یک یخچال روشن یک بیانیه جسورانه ایجاد کنید، در حالی که سایر وسایل در پس‌زمینه ترکیب می‌شوند. فقط سعی کنید از اختلاط وسایل جدید با وسایل قدیمی با همان پوشش خودداری کنید. ممکن است متوجه تفاوت های رنگی قابل توجهی شوید که می تواند زیبایی کلی را به خطر بیندازد. اختلاط و تطبیق به شما این امکان را می‌دهد که بخش‌های خاصی از آشپزخانه خود را برای پایانی منحصربه‌فرد به نمایش بگذارید که شخصیت و شعله‌ور شدن شما را به نمایش بگذارد.

سرپوش گذاشتن

البته، اگر می‌خواهید طراحی براق‌تری برای طراحی آشپزخانه‌تان داشته باشید، اصلاً نیازی به نگرانی در مورد اتمام آن ندارید. بسیاری از مدل‌های لوازم آشپزخانه برای برداشتن پنل کابینت موجود است تا بتوانید لوازم خود را پنهان کنید. این می تواند در آشپزخانه هایی که می خواهید زیبایی سنتی خود را حفظ کنید یا اگر ظاهری شیک و مدرن را ترجیح می دهید، به خوبی کار کند. تعبیه لوازم خانگی در کابینت شما از شکسته شدن کابینت ها جلوگیری می کند، که می تواند در سبک های خاصی از آشپزخانه بسیار خوب عمل کند.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۳۸
mortez moradi