بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بهترین واشرها

پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۱۰ ب.ظ

بهترین واشرهای بار جلوی 2017 بر اساس گزارش های مصرف کننده

زندگی در قرن بیست و یکم نیاز به وسایل خشکشویی استثنایی دارد و شما نمی توانید بدون یک ماشین لباسشویی عالی، فرآیند شستشو را شروع کنید. به لطف مجموعه ای از ویژگی های طراحی نوآورانه و فناوری های پیشرفته، طیف وسیعی از واشرهای قدرتمند برای خانه شما در دسترس است. اما پیدا کردن ماشین ایده آل برای فضای شما می تواند یک چالش باشد.paeez.shop

بسیاری از بهترین ماشین‌های لباسشویی امروزی، واشرهای درب جلو هستند. این طرح معمولاً فضای بیشتری را نسبت به طرح بارگذاری بالا ارائه می‌کند و همچنین چرخه‌های چرخشی سریع‌تری را ارائه می‌کند که کل فرآیند شستشوی شما را سرعت می‌بخشد. برای کمک به شما در کشف واحد عالی برای اتاق لباسشویی خود، ما اطلاعاتی را در مورد برخی از بهترین واشرهای بار جلو در سال 2017 بر اساس رتبه‌بندی‌های Consumer Reports گردآوری کرده‌ایم. با مجموعه ای از واحدهای ممتاز موجود، مطمئناً ماشین لباسشویی مناسب خانه خود را پیدا خواهید کرد.
مایتاگ ماکسیما MHW8200FW

برند Maytag که یکی از مشهورترین برندها در ایالات متحده است، به دلیل لوازم قابل اعتماد و بادوام خود مورد احترام است و واشر بار جلویی Maytag Maxima MHW8200FW مطمئناً نیازهای شما را برآورده می کند.

این ماشین لباسشویی با 11 چرخه شستشو و مجموعه ای از ویژگی های راحت برای ساده سازی فرآیند شستشوی شما، عملکرد واقعاً عالی شستشو را ارائه می دهد. راز عملکرد استثنایی این دستگاه، سیستم PowerWash® Maytag است که اقدامات تمیز کنندگی عالی را ترویج می کند که به راحتی لکه های سخت را از بین می برد. با درام شستشو از جنس استیل ضد زنگ و طراحی بادوام، می توانید مطمئن باشید که این دستگاه برای سال های آینده کار خواهد کرد. بهتر از همه، این ماشین لباسشویی راندمان انرژی و آب بسیار خوبی را ارائه می دهد و هزینه های قبض خانه شما را کاهش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این واشر چشمگیر Maytag، اینجا را کلیک کنید.
Maytag MHW3505FW

Maytag همچنین واشر بار جلوی Maytag MHW3505FW را ارائه می دهد.

این ماشین لباسشویی از سیستم PowerWash® Maytag نیز پشتیبانی می کند و دارای 18 چرخه شستشو با پنج گزینه شستشوی منحصر به فرد است که به شما کمک می کند تنظیمات ایده آل را برای هر بار لباسشویی پیدا کنید. این ماشین لباسشویی کنترل‌های لمسی پیشرفته و ویژگی‌های راحتی مانند سفیدکننده و دستگاه‌های نرم‌کننده پارچه را ارائه می‌کند که تکمیل لباس‌ها را آسان می‌کند. در مقایسه با واشر Maytag Maxima MHW8200FW با رتبه بالا، واشر Maytag MHW3505FW مقرون به صرفه‌تر است و ویژگی‌ها و عملکردهای باکیفیت را با ارزشی عالی ارائه می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این واحد Maytag اینجا را کلیک کنید.
ال جی WM9000HVA

شعار شرکت ال‌جی «زندگی خوب است» است و همه لوازم ابتکاری آن برای آوردن راحتی و سادگی به خانه شما طراحی شده‌اند. واشر درب جلو ال جی WM9000HVA با انواع ویژگی های پیشرفته که شستن لباس ها را آسان می کند، مطمئناً نیازهای شما را برآورده می کند.

این واشر ال‌جی ظرفیت وان 5.2 فوت مکعبی را ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند محموله‌های زیادی از لباس‌های شسته شده و اقلام حجیم را به راحتی بشویید. این واحد به لطف 14 چرخه شستشو و 12 گزینه شستشو، عملکرد شستشوی استثنایی را برای انواع لباس ها ارائه می دهد. علاوه بر این، فناوری TurboWash ™ ال‌جی قدرت بیشتری را برای از بین بردن لکه‌ها و بوهای سخت از اجناس خود فراهم می‌کند. بهتر از همه، این ماشین لباسشویی عملکرد آرام LoDecibel™ را ارائه می دهد که سطح سر و صدا و ارتعاش را کاهش می دهد، و لباسشویی را ارائه می دهد که با سر و صدا در زندگی روزمره شما نفوذ نمی کند.

آیا می خواهید در مورد این ماشین لباسشویی ال جی بیشتر بدانید؟ اینجا کلیک کنید.
سامسونگ پاییزWF45K6500AW

سامسونگ به طور گسترده به عنوان یکی از پیچیده ترین شرکت های لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان شناخته می شود و سطح کیفی بالایی را در تمام لوازم خانگی خود ارائه می دهد. واشر بار جلویی سامسونگ WF45K6500AV پیشرفت های فن آوری چشمگیر مورد نیاز برای خانه های امروزی را ارائه می دهد.

این واشر منحصر به فرد دارای درب AddWash™ سامسونگ است که به شما امکان می دهد پس از شروع چرخه شستشو به راحتی موارد را اضافه کنید. علاوه بر این، این واحد عملکرد شستشوی عالی را با ظرفیت 4.5 فوت مکعب و 14 چرخه شستشو با 12 گزینه شستشو منحصر به فرد ارائه می دهد. این دستگاه دارای گواهینامه ENERGY STAR™ همچنین بهره وری فوق العاده ای در مصرف انرژی و آب ارائه می دهد و هزینه های قبض خانه شما را کاهش می دهد. حتی بهتر از آن، این واحد پیشرفته فناوری Samsung Smart Care و اتصال Wi-Fi را برای ارائه ویژگی‌های نظارت و پشتیبانی دستگاه ارائه می‌کند. این ماشین لباسشویی سامسونگ با طراحی خلاقانه و مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته، یک انتخاب ایده آل برای خانه های مدرن است.  walmart

برای اطلاعات بیشتر در مورد این واشر سامسونگ اینجا را کلیک کنید.
Whirlpool WFW75HEFW

لوازم خانگی ویرپول به دلیل ویژگی‌های قدرتمند و سهولت استفاده استثنایی خود شناخته می‌شوند که هر دوی آنها را در واشر بار جلو Whirlpool WFW75HEFW خواهید یافت.

این واحد بار جلوی Whirlpool ظرفیت وان شستشوی 4.5 فوت مکعبی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بارهای قابل توجهی از لباس های شسته شده را بدون بارگذاری بیش از حد دستگاه تکمیل کنید. به لطف هشت چرخه شستشوی خودکار و فناوری شستشوی تطبیقی ​​Whirlpool، می توانید مطمئن باشید که اقلام شما از ماشین لباسشویی تمیز بیرون می آیند. مانند بسیاری از واشرهای مدرن، این دستگاه تنظیمات خودکار را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که لباس و سایر اقلام سطح بهینه مراقبت را دریافت می کنند. این ماشین لباسشویی هم در مصرف آب و هم در مصرف انرژی موثر است و انتخابی ایده آل برای صاحب خانه دوستدار محیط زیست است.

آیا شما علاقه مند هستید

این ماشین لباسشویی ویرپول؟ اینجا کلیک کنید.
واشرهای بار جلو برتر ایده آل برای خانه های مدرن

بهترین واشرهای بار جلوی 2017 بر اساس گزارش های مصرف کننده

فرآیند شستشوی لباس‌ها متکی به لوازم لباسشویی قدرتمند است و یک ماشین لباسشویی پیشرفته و مدرن مطمئناً راحتی را به خانه شما می‌آورد. ممکن است امروزه ماشین‌های لباسشویی درب جلو بسیار متنوع باشد، اما با اختصاص زمان به تحقیق در مورد گزینه‌ها، مطمئناً گزینه ایده‌آل برای خانه خود را پیدا خواهید کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۳۱
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی