بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بهترین یخچال ها

پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۰۵ ب.ظ

بهترین یخچال های درب فرانسوی 2017 بر اساس گزارش های مصرف کننده

مجموعه ای از پیشرفت های تکنولوژیکی و نوآوری های مدرن، یخچال خانگی را به یک وسیله شیک و قدرتمند تبدیل کرده است که ذخیره سازی تخصصی را برای اقلام تازه و منجمد فراهم می کند. در حالی که امروزه انواع مختلفی از یخچال و فریزرهای محبوب موجود است، بسیاری از صاحبان خانه ها سرمایه گذاری در یخچال درب فرانسوی را انتخاب می کنند.

یخچال درب فرانسوی تلاقی بین یخچال ساید بای ساید و یخچال پایه پایینی است که دارای طراحی دو در برای محفظه بالای مواد غذایی تازه و یک محفظه فریزر بیرون‌کش در پایین است. این سبک فضای ذخیره‌سازی مواد غذایی فراوانی را در یک طراحی معاصر ارائه می‌کند که نیازهای صاحبان خانه‌های امروزی را برآورده می‌کند. برای کمک به شما در کشف واحد درب فرانسوی ایده آل برای آشپزخانه خود، ما اطلاعاتی را در مورد برخی از بهترین یخچال های درب فرانسوی سال 2017 بر اساس گزارش های مصرف کننده گردآوری کرده ایم. paeez.shop
سامسونگ  RF28HDEDPWW

سامسونگ در ایجاد محصولات در فضاهای لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی سرآمد است و یخچال درب فرانسوی سامسونگ RF28HDEDPWW نمونه ای عالی از تعهد این شرکت به طراحی لوازم خانگی است.

این یخچال پیشرفته سامسونگ عملکرد عالی دما و یکنواختی دما را ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد که به راحتی دمای مناسب را برای اقلام تازه یا منجمد خود انتخاب کنید. در واقع، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی بر روی درب خود است که دمای داخلی آن را نشان می دهد و به شما اجازه می دهد تا تغییرات سریع را انجام دهید. به لطف 18.9 فوت مکعب ظرفیت یخچال و 8.9 فوت مکعب ظرفیت فریزر، کمبود ذخیره سازی نخواهید داشت. بهتر از همه، این یخچال دارای گواهینامه ENERGY STAR® است که بازده انرژی بسیار خوبی را ارائه می دهد که باید قبوض آب و برق خانه شما را کاهش دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این یخچال سامسونگ اینجا کلیک کنید.
ال جی LFC24770ST

لوازم خانگی ال‌جی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که راحتی و آسایش را در خانه مدرن به ارمغان بیاورند، و یخچال درب فرانسوی LFC24770ST مطمئناً این کار را انجام می‌دهد.

این یخچال ال‌جی ظرفیت یخچال 16.1 فوت مکعبی و ظرفیت فریزر 7.5 فوت مکعبی را ارائه می‌دهد که فضای مورد نیاز برای سازماندهی آشپزخانه را فراهم می‌کند. علاوه بر این، یخ ساز قدرتمند آن می تواند تا سه پوند یخ در روز تولید کند و تا 6.8 پوند یخ را به طور همزمان در خود نگه دارد. این واحد پیشرفته دارای فناوری LG SmartDiagnosis™ است که اتصال Wi-Fi را برای نظارت و پشتیبانی اضافی دستگاه ارائه می دهد. ال‌جی LFC24770ST همچنین دارای گواهینامه ENERGY STAR برای کارایی است که انتخابی ایده‌آل برای صاحبان خانه‌های دوستدار محیط زیست است. سیستم عملیاتی LoDecibel™ Quiet آن زمزمه چرخه را کاهش می دهد تا اطمینان حاصل شود که یخچال سر و صدایی به آشپزخانه شما اضافه نمی کند.

برای آشنایی بیشتر با این یخچال پیشرفته ال جی اینجا را کلیک کنید.
ال جی LFC22770ST

ال جی تعدادی یخچال استثنایی تولید می کند و مدل درب فرانسوی ال جی LFC22770ST یکی از بهترین یخچال های درب فرانسوی سال 2017 است.

این واحد ال‌جی 14.5 فوت مکعب فضای یخچال و 7.1 فوت مکعب فضای فریزر و همچنین کنترل‌های دیجیتالی را فراهم می‌کند که به شما امکان می‌دهد بدون زحمت دمای داخلی را در هر بخش تنظیم کنید. مانند بسیاری دیگر از لوازم خانگی ال‌جی، این دستگاه دارای Wi-Fi است و با سیستم SmartDiagnosis™ ال‌جی برای پشتیبانی و نظارت بر دستگاه عرضه می‌شود. این واحد فضای کمتری نسبت به یخچال درب فرانسوی ال‌جی LFC24770ST ارائه می‌کند، اما بسیاری از ویژگی‌های مشابه را برای قیمت پایین‌تر دارد، و آن را به انتخابی عالی برای صاحبان خانه‌هایی که از بودجه‌ای آگاه هستند و همچنان خواهان یک یخچال پیشرفته هستند، تبدیل می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این یخچال چشمگیر ال جی، اینجا را کلیک کنید.
GE GNE29GSKSS

جنرال الکتریک یکی از شناخته شده ترین برندها در آمریکا است که به دلیل تعهدش به طراحی لوازم خانگی قابل اعتماد و با کیفیت مورد احترام است. یخچال فریزر درب فرانسوی GE GNE29GSKSS مطابق با سنت برتر این شرکت است که انتخابی عالی برای هر خانه ای ارائه می دهد.

این یخچال جادار 9.2 فوت مکعب ظرفیت فریزر و 19.3 فوت مکعب فضای یخچال را با قفسه های ضد ریزش ارائه می دهد که مطمئناً به شما کمک می کند مرتب بمانید. اواپراتورهای TwinChill ™ این واحد عملکرد مطلوبی را برای دماهای کاملاً سرد ارائه می دهد و به یخچال شما کمک می کند تا دمای پایین مورد نیاز خود را حفظ کند. این یخچال همچنین بسیار آرام است، و شما به سختی متوجه خواهید شد که دستگاه به طور خودکار در طول چرخه های خنک کننده روشن می شود. یخچال GE GNE29GSKSS همچنین دارای گواهینامه ENERGY STAR است که بهره وری انرژی را ارائه می دهد که صاحبان خانه های امروزی به دنبال آن هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این یخچال جنرال الکتریک می توانید اینجا را کلیک کنید.  پاییز
Whirlpool WRF995FIFZ

لوازم خانگی ویرپول به گونه ای طراحی شده اند که استفاده و راحتی فوق العاده ای را ارائه دهند. هر دو را در یخچال درب فرانسوی Whirlpool WRF995FIFZ خواهید یافت.

این دستگاه مدرن دارای عملکرد درجه حرارت عالی و یکنواختی است و کنترل های دیجیتال بصری را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا به سرعت دما را تنظیم کنید. این واحد Whirlpool دارای 22.55 فوت مکعب فضای یخچال است که بیشتر از بسیاری از رقبای خود است. فریزر آن 8.98 فوت مکعب ظرفیت دارد و یک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۳۱
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی