بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

رد آب و مواد معدنی

چهارشنبه, ۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۶:۲۸ ب.ظ

دیوید و ایوون Santevia را به عنوان یک جایگزین طبیعی برای داروهای ریفلاکس اسید شروع کردند. فیلترهای Santevia آلاینده های مضر موجود در آب را از بین می برند و مواد معدنی مانند منیزیم و کلسیم را به آن اضافه می کنند.

وبلاگ Santevia، Vitality، حاوی مقالاتی در مورد فیلترها، آب قلیایی، مواد معدنی و آلاینده های مضر در آب است. این موضوعات به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به محصول آنها مربوط می شود و همیشه تصاویر محصول برای افزایش فروش در مقالات درج می شود.

همانطور که در وبلاگ آنها مرور می کنید، احتمالاً متقاعد می شوید که آنها در زمینه آب و فیلترها متخصص هستند. شما مطمئن خواهید بود که محصول آنها راه حلی برای مشکل شما ارائه می دهد زیرا نشان داده شده است که آنها به وضوح می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند.
وبلاگ مخصوص طاقچه در مورد آب  PAEEZ.SHIP

منبع: Santevia

پست های وبلاگ Santevia به زبان انگلیسی ساده نوشته شده است که اکثر خوانندگان می توانند آن را درک کنند. گوگل به مقالاتی که از زبان ساده ای استفاده می کنند که دانش آموزان کلاس ششم تا هشتم بدون زحمت می توانند بخوانند و بفهمند، رتبه بالاتری می دهد.

هرچه زبان شما پیچیده تر باشد، خوانندگان کمتر با وبلاگ شما ارتباط برقرار می کنند. اگر مفهومی که Santevia می‌خواهد توضیح دهد پیچیده‌تر است، آنها تصاویر برچسب‌دار را اضافه می‌کنند تا اطلاعات را ساده‌تر کنند و خواننده را درگیر خود نگه دارند.
وبلاگ با استفاده از زبان ساده با تصاویر برای تصویر

منبع: Santevia

وبلاگ Santevia همچنین بر بهینه سازی کلمات کلیدی در هر مقاله تأکید دارد. کلمات کلیدی عبارات یا کلماتی هستند که افراد در صورت داشتن نگرانی یا سوال در گوگل وارد می کنند.

Santevia شامل هفت تا پانزده کلمه کلیدی قبل از عنوان اکثر مقالات است تا دید آنلاین آنها را افزایش دهد - هر چه تعداد کلمات کلیدی در مقاله شما بیشتر باشد، شانس شما برای نمایش در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل بیشتر می شود.
کلمات کلیدی قبل از عنوان مقاله برای رتبه بندی بهتر

منبع: Santevia
خوراکی های کلیدیپاییز

    جایگاهی را انتخاب کنید که در آن بتوانید خود را به عنوان یک متخصص تثبیت کنید. طاقچه باید مربوط به محصولات لوازم خانگی شما باشد.
    در سطحی بنویسید که اکثر خوانندگان بتوانند آن را درک کنند. از کلمات یا عبارات پیچیده ای که ممکن است باعث شود مخاطبان وبلاگ شما را ترک کنند، خودداری کنید. برای مثال به جای شروع از کلمه start استفاده کنید.
    تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید تا ایده ای از آنچه مخاطبان شما به دنبال آن هستند به دست آورید. از محبوب ترین کلمات کلیدی در عنوان، عنوان فرعی و متن مقاله خود استفاده کنید.   paeez

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۶
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی