بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

راه حل های SLIM برای لوازم خانگی

جمعه, ۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۰ ق.ظ

راه حل های SLIM برای لوازم خانگی

بخش لوازم خانگی یکی از اولین بخش های کاربردی است که SLIM Srl در آن شروع به فعالیت کرد. این شرکت از زمان تأسیس خود در سال 1973، بخش‌های روشنایی شهری و لوازم خانگی را تأمین می‌کند. SLIM تقریباً در 50 سال تجربه، به تکامل لوازم خانگی کمک کرده و در تکامل لوازم خانگی مشارکت داشته است و نوآوری‌هایی را در اجزای سیگنال نور ارائه می‌کند که می‌توانند در محصولات ادغام شوند. با طراحی پیچیده

راه حل های SLIM برای بخش لوازم خانگی چیست؟

بیا با هم بفهمیم به طور خاص، در این مقاله به بحث خواهیم پرداخت:

    SLIM: راه حل های روشنایی سفارشی برای لوازم خانگی
    کیس ILVE: اجاق‌های حرفه‌ای برای مصارف خانگی

روند لوازم خانگی بزرگ و کوچک در سال 2022 چگونه است؟  مارکتینو
روی دکمه زیر کلیک کنید و اینفوگرافیک اختصاص داده شده به روند لوازم خانگی را کشف کنید.

 
SLIM: راه حل های روشنایی سفارشی برای لوازم خانگی

همانطور که آخرین نسخه EuroCucina نشان داد، روش زندگی در خانه تغییر کرده است: توجه زیادی به طراحی فضاهای خانگی، به ویژه با اشاره به آشپزخانه و مناطق نشیمن شده است. امروزه تمرکز بر بهینه سازی فضا بدون قربانی کردن عناصر تکنولوژیکی و طراحی با مواد باکیفیت است. در این زمینه، انتخاب وسیله‌ای که می‌تواند «آن لمس اضافی» را در یک محیط ترکیبی فزاینده، که در آن آشپزخانه با اتاق نشیمن ادغام می‌شود، بدهد، نیز بخشی از تصویر است. در واقع، طراحی و مولفه زیبایی شناختی و همچنین عملکرد، اکنون متغیرهای اساسی در انتخاب خرید لوازم خانگی هستند که اکنون به عناصر جدایی ناپذیر راه حل های مبلمان تبدیل شده اند.

  paeez.shop

همانطور که قبلا ذکر شد، جامعه ما در حال تغییر است و رویکرد طراحی و توسعه محصول جدید نیز دائما در حال تغییر است. جستجو برای جزئیات و توجه به سبک، برای ارتقای دستگاه، توجه بیشتری را تجربه می کند. دقیقاً به همین دلیل، ما در SLIM همچنین دائماً به دنبال سیستم‌های جدید برای روشن کردن سطوح با هندسه پیچیده و فضاهای محدودتر هستیم.
امروزه، هر منبع نوری باید طوری طراحی شود که با طراحی دستگاه هماهنگی داشته باشد و ارزش افزوده ای ایجاد کند که به کیفیت بالای محصول نهایی کمک می کند. الکترونیک سیگنال گرا ترکیبی از تجربه و دانش ما در توسعه و تحقق منبع نور با ادغام اجزای الکترونیکی مانند برد مدار چاپی است که به ما امکان می دهد اشکال منحصر به فردی از سیگنالینگ نور ایجاد کنیم.

راه حل های روشنایی SLIM برای لوازم خانگی شامل پروفیل های نور با مدارهای LED SMD، یک راه حل سیگنال دهی زیبایی برای دستگیره های فر، اجاق گاز یا ماشین لباسشویی است. با پیروی از روند زیبایی تمیز و ضروری، پروفیل های دارای نور پس زمینه با منبع فیبر نوری جزئیات چشم نوازی هستند که برای هودها و اجاق گازها مناسب هستند. از سوی دیگر، برای سیگنال دهی کاربردی تر، که در آن نور باید نقش اصلی را ایفا کند، میکرو اسپات لایت های LED محصول ایده آلی هستند: سیستم های روشنایی جدید برای افزودن ارزش از نظر طراحی و کارایی به لوازم و دستگاه ها در بخش تجهیزات مواد غذایی.

چه در مورد اجاق گاز، اجاق گاز، هود، یخچال، ماشین ظرفشویی یا یک دستگاه کوچک صحبت کنیم، ما در SLIM آماده هستیم تا راه حل روشنایی مورد نظر شما را ایجاد کنیم.
 
کیس ILVE: اجاق‌های حرفه‌ای برای مصارف خانگی

امروزه، به دلیل بهبود طراحی محصول، شرکت های لوازم خانگی همه به دنبال سیگنال های متفاوت و منحصر به فرد هستند. موضوع سفارشی کردن محصولات از طریق جزئیاتی که آنها را متمایز می کند برای کسانی که لوازم خانگی جدید می سازند، محور است.

صحبت از فناوری و سفارشی‌سازی برای لوازم خانگی با کارایی بالا، یکی از آخرین همکاری‌های موفق، همکاری با ILVE برای نور پس‌زمینه اجاق‌ها و دستگیره‌های اجاق گاز در خط Panoramagic است.

ILVE Panoramagic

درخواست ILVE و طراحان استودیوی طراحی Emo ما را بر آن داشت تا یک برد مدار چاپی اولیه با LED های با کارایی بالا ایجاد کنیم که نور قرمز همگنی را در یک سایه موقت منتشر می کند. سپس یک راهنمای نور با یک حلقه سفارشی ایجاد کردیم که هندسه آن در رابطه با فضای موجود، اجزای مورد نیاز و نوع پلیمر مورد استفاده مورد مطالعه قرار گرفت.
نتیجه نهایی یک راه حل نور پس زمینه بود که با روشن شدن اجاق گاز یا مشعل ها روشن می شود.
 
پاییز

آیا به یک راه حل روشنایی سفارشی علاقه مند هستید؟ دریابید که چگونه می توانیم با راه حل های سفارشی به شما در توسعه محصولاتتان کمک کنیم: روی دکمه زیر کلیک کنید و با ما تماس بگیرید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۱
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی