بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

دلایل خنک نکردن کولر

سه شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۱، ۰۳:۴۵ ب.ظ

کولر گازی که یخ نمی زند، به خصوص در تابستان، یک مسئله جدی است. ممکن است کولر گازی شما به دلایل مختلف از جمله گرفتگی فیلتر، خرابی ترموستات یا قطعات فرسوده ای که نیاز به تعویض دارند، خنک نشود. این مشکلات نشان می دهد که زمان تعمیر و نگهداری سیستم AC شما فرا رسیده است. بنابراین، تعمیر و نگهداری معمولی AC برای تمیز نگه داشتن و عملکرد خوب آن ضروری است.

در زیر چند دلیل معمولی وجود دارد که چرا همه برندهای تهویه مطبوع پنجره ای در نهایت دمیدن هوای خنک را متوقف می کنند:

مشکل برق      walmart

اگرچه این ممکن است بسیار ابتدایی به نظر برسد، قبل از تماس با یک متخصص خدمات AC، مطمئن شوید که سیم و پریز بی عیب هستند. واحد تهویه مطبوع برای کارکردن انرژی زیادی مصرف می کند. ممکن است به این دلیل فیوز منفجر شده باشد یا خاموش شده باشد. به یاد داشته باشید که آن را بررسی کنید.
سطوح پایین مبرد

نشت    paeez.shop

نشت مبرد یکی دیگر از دلایلی است که اغلب باعث خنک نشدن AC می شود. یک ماده شیمیایی به نام مبرد برای فرآیند خنک سازی ضروری است. از سیم پیچ های داخلی و خارجی تهویه مطبوع عبور می کند و از مایع به گاز تبدیل می شود زیرا گرما و رطوبت را از هوای داخلی خارج می کند. بنابراین، نشت مبرد مانع از تولید هوای سرد کولر می شود. علاوه بر این، این می تواند به کمپرسور شما آسیب برساند. نشت مداوم در طول زمان ممکن است سطح مبرد را در تهویه مطبوع شما کاهش دهد. یک متخصص در تعمیر AC نیز خطوط را بازرسی می کند و هر گونه مشکل در سطح مبرد را برطرف می کند.
فیلتر هوای کثیف:

فیلتر هوای کثیف یکی از شایع ترین علل AC است که به طور موثر خنک نمی شود. گرد و غبار و گرد و غبار در فیلترهای هوا از خروج هوای سرد از خروجی جلوگیری می کند. ظرفیت خنک کنندگی کولرگازی نیز زمانی که هوا به درستی جریان نداشته باشد کاهش می یابد.
ترموستات را روی:

تنظیمات ترموستات کولر گازی خود را بررسی کنید. این احتمال وجود دارد که دما به درستی تنظیم نشده باشد. مطمئن شوید که روی Auto تنظیم شده است تا فن فقط زمانی فعال شود که هوا خنک است.
کلاف های خاکی  پاییز

کندانسور گرما را از تهویه مطبوع خارج می کند، مانند بخاری ذخیره سازی. سیم پیچ کندانسور نباید به طور موثر گرما را از بیرون پاک کند. اگر تهویه مطبوع هوای خنک دمیده نشود ممکن است سیم پیچ کندانسور با گرد و غبار و زباله مسدود شود. اگر کویل با خاک و زباله پوشانده شود، AC کارایی خود را از دست می دهد و خنک شدن فضا را متوقف می کند. با تعمیر و نگهداری معمولی AC، یک متخصص در تعمیر AC از قبل به مشکلات جزئی رسیدگی می کند.

خرابی کمپرسور

کمپرسور خانه شما را خنک نگه می دارد. جزء ضروری AC یک کمپرسور است که یک موتور است. نحوه عبور مبرد بین کندانسور و اواپراتور را تنظیم می کند. کمپرسور می تواند مشکلاتی ایجاد کند که از ابتدا فرآیند خنک سازی و دمیدن هوای سرد تهویه مطبوع جلوگیری می کند.

موتورهای معیوب

موتور فن ممکن است در هر برند کولر گازی پنجره ای معیوب شود. ناتوانی واحد بیرونی در دفع گرما، توانایی کولر گازی شما برای خنک کردن اتاق را کاهش می دهد.

اجزای معیوب

دومین علت احتمالی معیوب بودن برد کنترل، مویرگی، ترموستات و غیره است.

نتیجه   فروشگاه پاییز

اگر به دنبال برندهای باکیفیت تر کولر گازی پنجره ای هستید، فوراً از میان مجموعه گسترده محصولات باکیفیت ما انتخاب کنید. مدل های برتر از خط گسترده INTEC با سیستم های تهویه مطبوع سایر تولید کنندگان معتبر برابری می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۵
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی