تجارت الکترونیک لوازم خانگی
KingsBottle یک وبلاگ تجارت الکترونیک لوازم خانگی موفق است که در ساخت یخچال ها و خنک کننده های پیشرفته تخصص دارد.
KingsBottle از عبارت «تبرید مجدد تبرید شده» استفاده میکند تا منحصربهفرد بودن محصولات خود را به تصویر بکشد، محصولاتی که به عنوان آثار هنری دو چندان میشوند.
وبلاگ آنها، خنک کننده های شراب و یخچال های نوشیدنی، دارای بیش از 30 مقاله است که هر کدام تصویری ویژه از محصول خود دارند. استفاده از عکاسی عالی فهرست مقالات آنها را جذاب می کند. یک خواننده حتی ممکن است قبل از کلیک بر روی یک مقاله زمانی را صرف تحسین تصاویر کند.
آنها همچنین این تصاویر دیدنی از محصولات خود را در سراسر مقالات خود اضافه می کنند. هر تصویر به عنوان راه حلی برای چالش ارائه شده عمل می کند یا از اطلاعات موجود در متن پشتیبانی می کند. paeez.shop
تصاویر دیدنی محصول مورد استفاده در یک پست وبلاگ
منبع: Kingsbottle
مقالات وبلاگ KingsBottle دارای مقدمه های جذابی هستند که خواننده را در چند سطر اول جذب می کند. معرفی های جذاب، خوانندگان را به صرف زمان بیشتری در پست وبلاگ شما سوق می دهد، که نرخ پرش را کاهش می دهد.
نرخ پرش به این اشاره دارد که خواننده با چه سرعتی پست وبلاگ شما را پس از کلیک بر روی آن ترک می کند. هرچه سریعتر وبلاگ شما را ترک کنند، نرخ پرش شما بالاتر و رتبه گوگل شما پایین تر می شود. paeez.shop
مقدمه ای جذاب برای جذب خوانندگان
منبع: Kingsbottle
طبق آمار اخیر دادگاه سئو، 29 درصد از بازدیدکنندگان صفحه یک مقاله وبلاگ را با دقت مطالعه می کنند. این خوانندگان پاراگراف های کوتاه را ترجیح می دهند.
پاراگراف های کوتاه در حین خواندن به خواننده احساس موفقیت می دهد. این برآورده شدن زمان صرف شده در صفحه شما را افزایش می دهد. پاییز
KingsBottle شامل دو تا سه خط در هر پاراگراف است. پاراگراف های کوتاه باعث می شود که مقالات آنها در دسترس، آسان به نظر برسند و طاقت فرسا نباشند.