بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بهترین یخچال های ساید بای ساید

پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۰۲ ب.ظ

بهترین یخچال های ساید بای ساید 2017 بر اساس گزارش های مصرف کننده

یخچال های گذشته وسایلی حجیم و غیرجذاب بودند که تقریباً منحصراً برای نگهداری مواد غذایی تازه طراحی شده بودند. اما یخچال‌های امروزی شگفتی‌های طراحی و فناوری مدرن هستند که می‌توانند محفظه‌های مواد غذایی تازه و منجمد را در یک دستگاه ترکیب کنند. اگر سبک و فضای ذخیره سازی اولویت های لوازم خانگی شماست، ممکن است بخواهید روی یخچال ساید بای ساید سرمایه گذاری کنید.

یخچال های ساید بای ساید به دو قسمت مجزا تقسیم می شوند که یک طرف آن به عنوان محفظه یخچال و سمت دیگر به عنوان فریزر عمل می کند. در مقایسه با مدل‌های دیگر، این طراحی می‌تواند ظرفیت ذخیره‌سازی را به حداکثر برساند و در عین حال ظاهری شیک ارائه دهد که با زیبایی‌شناسی معاصر بسیاری از خانه‌ها مطابقت دارد. بسیاری از این واحدها یخچال های لوکس هستند و ویژگی های ذخیره سازی واقعا بی نظیری را به آشپزخانه شما ارائه می دهند. برای کمک به شما در کشف واحد ساید بای ساید عالی برای خانه خود، اطلاعاتی را در مورد بهترین یخچال های ساید بای ساید سال 2017 بر اساس گزارش های مصرف کننده گردآوری کرده ایم.
مشخصات جنرال الکتریک PSS28KSHSS

بیش از 100 سال است که مصرف کنندگان آمریکایی به جنرال الکتریک برای تولید محصولات و لوازم خانگی قابل اعتماد اعتماد کرده اند و یخچال ساید بای ساید GE Profile PSS28KSHSS مطابق با سنت تاریخی کیفیت این برند است.

این یخچال جنرال الکتریک دارای 17.5 فوت مکعب ظرفیت یخچال و 10.9 فوت مکعب ظرفیت فریزر است که فضای بیشتری را نسبت به بسیاری از رقبای برتر خود فراهم می کند. این دستگاه عملکرد دمایی عالی را ارائه می‌دهد و کنترل‌های دیجیتالی آن به شما امکان می‌دهند بدون زحمت دمای یخچال یا فریزر را تنظیم کنید. سیستم قفسه یکپارچه جنرال الکتریک امکانات سازمانی را در واحد به حداکثر می رساند، با کشوهای ترد قدرتمندی که به تازه نگه داشتن میوه ها و سبزیجات کمک می کند. این واحد همچنین بهره وری انرژی عالی را ارائه می دهد و هزینه های قبض آب و برق خانه شما را کاهش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این یخچال جنرال الکتریک اینجا را کلیک کنید.
سامسونگ RS25H5121SR

سامسونگ پیشرفت‌های فن‌آوری چشمگیری را برای تمام لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی خود به ارمغان می‌آورد، واقعیتی که در یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS25H5121SR کاملاً نشان داده شده است.

این یخچال سامسونگ یک سیستم خنک کننده دوقلو قدرتمند را ارائه می دهد که قادر است به طور مداوم دمای پایین مورد نیاز برای یخچال و فریزر را حفظ کند. با 15.4 فوت مکعب ظرفیت یخچال و 9.1 فوت ظرفیت فریزر، می توانید مطمئن باشید که فضای زیادی برای همه اقلام تازه و یخ زده خود خواهید داشت. برای راحتی بیشتر، این دستگاه دارای یک آب سردکن خارجی در قسمت فریزر خود است که دارای فیلتر آب داخلی است که آب آشامیدنی شما را تصفیه می کند. علاوه بر این، دستگاه دارای گواهینامه ENERGY STAR® است که سازگاری با محیط زیست را در سرتاسر خانه شما ترویج می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این یخچال سامسونگ اینجا را کلیک کنید.
سامسونگ RS25J500DSR

یخچال های استثنایی سامسونگ امروزه در بازار کم نیست و سامسونگ RS25J500DSR نیز یکی از بهترین یخچال های ساید بای ساید سال 2017 است.

مانند تقریباً همه یخچال‌های سامسونگ، مدل RS25J500DSR عملکرد و یکنواختی درجه حرارت عالی و همچنین کنترل‌های دیجیتالی را ارائه می‌دهد که به شما در تنظیم تنظیمات فریزر و یخچال کمک می‌کند. فضای یخچال 15.72 فوت مکعبی این واحد فضای کافی برای غذاها و نوشیدنی‌های تازه را فراهم می‌کند، در حالی که فضای فریزر 8.8 فوت مکعبی آن فضای کافی را برای غذاهای از پیش آماده، دسرهای منجمد و یخ فراهم می‌کند. واحد سامسونگ RS25J500DSR ارزان تر از سامسونگ RS25H121SR کمی برتر است و آن را به گزینه ای عالی برای مصرف کنندگانی که از بودجه آگاه هستند تبدیل می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این یخچال چشمگیر اینجا را کلیک کنید.  پاییز
ال جی LSXS26366S

کل هویت برند ال‌جی بر این مفهوم است که «زندگی خوب است» و یخچال ساید بای ساید ال‌جی LSXS26366S مطمئناً راحتی را به آشپزخانه شما می‌آورد.

یکی از بزرگترین مزیت های این دستگاه ال جی قابلیت یخ سازی قدرتمند آن است. LG LSX26366S می تواند تا دو پوند یخ در روز تولید کند و دارای سیستم یخ SpacePlus است که به راحتی یخ را برای حداکثر فضای فریزر ذخیره می کند. این یخچال ال جی دارای ظرفیت فریزر 9.20 فوت مکعب و ظرفیت یخچال 16.9 فوت مکعب است که فضای ذخیره سازی اختصاصی مورد نیاز برای انواع مواد غذایی رایج را به آشپزخانه شما می دهد. این یخچال با فناوری LoDecibel™ Quiet Operation ال‌جی ساخته شده است که حجم چرخه یخچال و فریزر آن را کاهش می‌دهد. اگر به دنبال یک یخچال جادار و پیشرفته هستید، واحد LG LSXS26366S یک انتخاب عالی است.

آیا به این دستگاه ال جی علاقه مند هستید؟ برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید. paeez.shop
یخچال های ساید بای ساید برتر برای صاحبان خانه های امروزی

یخچال ساید بای ساید یک انتخاب ایده آل برای خانه های مدرن است که با مزایای یخچال و فریزر در یک طراحی جذاب و مدرن ترکیب می شود. با آگاهی از بهترین یخچال های ساید بای ساید سال 2017، آماده خواهید بود که افزودنی های جدید و عالی را برای آشپزخانه خود بیابید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۳۱
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی