بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بهترین واشر HE

پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۰۸ ب.ظ

بهترین واشر HE در سال 2017 بر اساس گزارش های مصرف کننده

وسایل لباسشویی امروزی به طور قابل توجهی پیشرفته تر از ماشین های حجیم و پر سر و صدا گذشته هستند. ماشین‌های لباس‌شویی مدرن دارای ویژگی‌ها و عملکردهای پیشرفته‌ای هستند که لباس‌ها، ملافه‌ها و سایر موارد را با نهایت دقت درمان می‌کنند. شما نمی توانید فرآیند شستشوی لباس های خود را بدون یک ماشین لباسشویی قدرتمند شروع کنید، و با انتخاب های بسیار خوبی که امروزه در دسترس است، پیدا کردن ماشین مناسب یک چالش دلهره آور است.

واشرها در طرح‌های متداول مختلفی تولید می‌شوند و بسیاری از صاحبان خانه‌های مدرن سرمایه‌گذاری در واشرهای با راندمان بالا (HE) را انتخاب می‌کنند. این واحدهای بارگذاری بالا مدرن مجهز به همزن نیستند و در نتیجه ظرفیت های بزرگتری نسبت به مدل های سنتی ارائه می دهند. برای کمک به شما در کشف طیف گسترده ای از این لوازم، اطلاعاتی را در مورد برخی از بهترین واشرهای HE در سال 2017 بر اساس گزارش های مصرف کننده جمع آوری کرده ایم.
سامسونگ    پاییزWA52J8700AP

سامسونگ که در سال 1938 تأسیس شد، برای نزدیک به 80 سال پیشرو جهانی در صنعت الکترونیک بوده است. در حالی که این شرکت بیشتر به خاطر محصولات الکترونیکی خود شناخته شده است، همچنین طیف گسترده ای از لوازم لباسشویی با کیفیت بالا مانند ماشین لباسشویی سامسونگ WA52J8700AP را تولید می کند.

این ماشین لباسشویی درجه یک سامسونگ دارای ظرفیت چشمگیر 5.2 فوت مکعب است که به شما امکان می دهد به راحتی حجم زیادی از لباس ها را بشویید. با 15 چرخه شستشو و 12 گزینه شستشوی منحصر به فرد، مطمئن خواهید شد که تنظیمات مناسب برای هر بار لباسشویی را پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، این ماشین لباسشویی به لطف سیستم های Activewash™ و AquaJet™ Deep Clean سامسونگ، عملکرد شستشوی فوق العاده ای را ارائه می دهد. از وسایل لباسشویی با صدای بلند و پر سر و صدا خسته شده اید؟ سپس از سیستم عملیاتی بی صدا VRT سامسونگ که نویز و لرزش کار را کاهش می دهد، قدردانی خواهید کرد. بهتر از همه، این دستگاه راندمان آب و انرژی عالی را ارائه می دهد و آن را به یک انتخاب ایده آل برای صاحبان خانه های آگاه به محیط زیست تبدیل می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این واشر سامسونگ اینجا را کلیک کنید.
سامسونگ WA45K7600AW

سامسونگ تعدادی ماشین لباسشویی با کیفیت بالا تولید می کند و ماشین لباسشویی سامسونگ WA45K7600AW نیز یکی از بهترین ماشین لباسشویی های موجود امروزی است.

این واحد سامسونگ با 12 چرخه شستشو، پنج تنظیم دما و سه گزینه سطح آب، عملکرد شستشوی استثنایی را ارائه می دهد و مراقبت و توجه مورد نیاز شما را فراهم می کند. سیستم Activewash ™ این دستگاه عملکرد شستشوی عالی را ارتقا می دهد و لکه ها و بوها را به راحتی از بین می برد. با ظرفیت 4.5 فوت مکعبی ماشین لباسشویی، می‌توانید تعداد زیادی از اقلام را به طور همزمان بشویید. علاوه بر این، کاهش لرزش VRT™ سامسونگ، لرزش دستگاه را در حین استفاده محدود می کند و از سر و صدای اضافی در طول مسیر جلوگیری می کند. این دستگاه همچنین بهره وری فوق العاده ای در مصرف انرژی و آب ارائه می دهد و به شما کمک می کند در هزینه های خانه خود صرفه جویی کنید. این ماشین لباسشویی چرخه های کمتر و فضای کمتری را نسبت به ماشین لباسشویی سامسونگ WA52J8700AP با هزینه کمتر ارائه می دهد، که آن را به انتخابی عالی برای صاحبان خانه هایی که بودجه بیشتری دارند تبدیل می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این واشر سامسونگ اینجا را کلیک کنید.
ال جی WT7500CW

تمام فلسفه برند ال‌جی بر توسعه وسایلی متمرکز است که زندگی شما را آسان می‌کنند. لوازم خانگی این شرکت به گونه‌ای ساخته شده‌اند که راحت باشند، و ماشین لباسشویی ال‌جی WT7500CW مطمئناً فرآیند شستشوی لباس‌های شما را ساده می‌کند.

این دستگاه ال‌جی به لطف فناوری TurboWash® خود، عملکرد شستشوی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که از نازل‌های پرفشار قدرتمند برای شستن سریع لباس‌ها و سرعت بخشیدن به فرآیند شستشو استفاده می‌کند. همچنین می‌توانید از ۱۴ چرخه شستشوی منحصربه‌فرد بهره ببرید که مجموعه‌ای از گزینه‌های مورد نیاز خانه مدرن را ارائه می‌دهد. این ماشین لباسشویی یک واحد واقعاً پیشرفته است و دارای فناوری SmartDiagnosis™ ال‌جی و اتصال Wi-Fi برای ارائه ویژگی‌های نظارت و پشتیبانی اضافی بر دستگاه است. بهتر از همه، ترکیب فناوری عملکرد آرام LoDecibel™ ال‌جی و سیستم ضد لرزش TrueBalance™ به میزان قابل توجهی نویز و لرزش دستگاه را کاهش می‌دهد و این اطمینان را می‌دهد که این واشر در حین کار به زندگی شما نفوذ نمی‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این ماشین لباسشویی ال جی اینجا را کلیک کنید.
Whirlpool WTW8500DW

لوازم ویرپول پیچیدگی را بدون عارضه ارائه می دهد و خانه شما را در طول مسیر کارآمدتر می کند. واشر بار بالایی Whirlpool WTW8500DW با استفاده از طراحی و فناوری هوشمند برای افزایش راندمان شستشو به این ماموریت وفادار می ماند.

کلید عملکرد شستشوی عالی این واحد Whirlpool، فناوری شستشوی تطبیقی ​​آن است که به طور خودکار اقدامات شستشو و سطوح آب را برای رفع نیازهای هر بار لباس‌شویی بازبینی می‌کند. با 26 چرخه شستشوی خودکار، تقریباً مطمئن هستید که انتخاب مناسبی برای درمان اقلام خود خواهید داشت. استفاده از این ماشین لباسشویی به لطف کنترل های لمسی بصری آن نیز بسیار آسان است. این واشر یک انتخاب عالی برای صاحبان خانه است که به دنبال وسیله ای آسان برای استفاده هستند که طیف وسیعی از تنظیمات را نیز ارائه می دهد.  paeez.shop

آیا به این واشر ویرپول علاقه دارید؟ برای جزئیات بیشتر اینجا را کلیک کنید.
واشرهای فوق العاده استثنایی HE برای خانه معاصر

هیچ خانه ای بدون وسایل خشکشویی مدرن کامل نیست و یک ماشین لباسشویی با راندمان بالا یک انتخاب عالی برای بسیاری از فضاها است. در حالی که ماشین لباسشویی مناسب را پیدا می کنید

ine برای خانه شما می تواند یک چالش باشد، اگر به تحقیق در مورد گزینه های موجود اختصاص داده شده اید، مطمئناً مطابقت ایده آل برای اتاق لباسشویی خود را پیدا خواهید کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۳۱
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی