بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

راهنمای خرید تلویزیون نهایی

دوشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۱، ۰۷:۰۷ ب.ظ

راهنمای خرید تلویزیون نهایی

نحوه انتخاب تلویزیون مناسب برای شما سوالی پیچیده است و فاکتورهای زیادی باید در نظر گرفته شود — به همین دلیل کارشناسان ما این راهنمای خرید تلویزیون را برای شما گردآوری کرده اند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام خرید تلویزیون در نظر بگیرید، چه تلویزیون های هوشمند یا سنتی، چه تلویزیون های داخلی یا خارجی و موارد دیگر. هدف ما در Appliances Connection این است که به شما کمک کنیم انتخاب مناسبی برای نیازهای خود داشته باشید، زیرا تلویزیون مناسب برای یک خانه برای خانه دیگر کاملاً نامناسب خواهد بود و بالعکس. در اینجا به مواردی که هنگام خرید تلویزیون باید توجه کنید، آمده است.
ملاحظات بودجه
ملاحظات بودجه

تلویزیون‌ها نسبت به روزهای اولیه تولید لوله‌های پرتو کاتدی فاصله زیادی را طی کرده‌اند و فناوری مورد استفاده در ساخت آنها عموماً قیمتش کاهش یافته است. این روزها، می‌توانید یک تلویزیون با اندازه متوسط ​​با اتصال خوب و وضوح مناسب با قیمت کمتر از 300 دلار تهیه کنید، و ویژگی‌های اضافه شده اغلب به قیمت فروش آن بستگی ندارد.

ویژگی های واقعاً سطح بالایی مانند پنل های OLED، وضوح 8K و نرم افزارهای برتر قیمت تلویزیون شما را افزایش می دهد. توجه به این نکته مهم است که اگر قصد دارید چیزهای زیادی را به تلویزیون خود وصل کنید (یا در وهله اول کارهای زیادی را روی صفحه انجام دهید)، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که برای تلویزیونی که دارای این ویژگی ها است، حق بیمه را بپردازید. .
محدوده اندازه
محدوده اندازه

Appliances Connection طیف کاملی از اندازه های تلویزیون را ارائه می دهد، از عرض کمتر از 20 اینچ تا عریض 98 اینچ. علاوه بر اندازه گیری اندازه فضایی که تلویزیون شما در آن قرار خواهد گرفت، باید در نظر بگیرید که چقدر از آن می نشینید. قاعده کلی این است که اندازه تلویزیون انتخابی خود را اندازه بگیرید و آن عدد (به اینچ) را بر 0.55 تقسیم کنید. عدد حاصل این است که چند اینچ باید از تلویزیونی با آن اندازه بنشینید. بنابراین اگر 48 اینچی می خواهید. تلویزیون، شما می خواهید صندلی خود را در فاصله 87 اینچی از آن قرار دهید.
گزینه های نصب
گزینه های نصب

هر تنظیم تلویزیون منحصر به فرد خواهد بود، اما دو نوع اصلی نصب تلویزیون وجود دارد: ایستاده و دیواری. برای تنظیم مستقل، وزن تلویزیون و همچنین فاصله پایه ای که قصد دارید آن را تنظیم کنید، در نظر بگیرید. اگر تلویزیون دیواری را انتخاب کنید، ملاحظات دیگری از نحوه قرارگیری سیم‌ها گرفته تا نوع مبلمانی که زیر آن قرار می‌دهید، در نظر خواهید گرفت.

تلویزیون های فضای باز جایگزین دیگری هستند: این تلویزیون ها در برابر عناصر مقاوم هستند و صفحه نمایش روشن تری دارند که به شما امکان می دهد آنها را در نور کامل روز مشاهده کنید. یک تلویزیون در فضای باز نیز می تواند تغییرات دمایی بیشتری نسبت به تلویزیون داخلی داشته باشد، بنابراین اگر می خواهید تلویزیون خود را بالای شومینه نصب کنید، ممکن است بخواهید یکی از این موارد را به عنوان گزینه در نظر بگیرید.
گزینه های اتصال  پاییز
گزینه های اتصال

یکی از مواردی که هنگام خرید یک تلویزیون جدید باید در نظر بگیرید این است که قصد دارید چه چیزی را به آن وصل کنید. آیا چندین سیستم بازی یا مجموعه های پخش دارید؟ آیا قصد دارید رایانه شخصی خود را به تلویزیون وصل کنید؟ اگر چنین است، به دنبال مجموعه ای با تعداد زیادی پورت HDMI در دسترس باشید. به طور کلی، می‌توانید تعداد دستگاه‌هایی را که می‌خواهید به آن متصل کنید بشمارید و سپس یکی را اضافه کنید تا تعداد پورت‌های HDMI مورد نیاز خود را بدست آورید.
تلویزیون های هوشمند
تلویزیون های هوشمند

تلویزیون‌های هوشمند برای بسیاری از افراد گزینه‌ای عالی هستند، به خصوص اگر در حال حاضر یک راه‌اندازی خانه هوشمند (مانند دستیار گوگل یا آمازون الکسا) دارید، یا حتی اگر در کنترل از راه دور خیلی خوب نیستید. آنها دارای ویژگی های مختلفی هستند که آنها را از تلویزیون های معمولی متمایز می کند، از جمله:

    دسترسی آسان به خدمات پخش رسانه ای و اینترنت   paeez.shop
    کنترل های صوتی
    ویدیوی درخواستی از منابع آنلاین و آفلاین
    ویژگی های تعاملی مانند بازی ها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۴
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی