بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

مقررات لوازم خانگی

جمعه, ۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۸ ق.ظ

مقررات لوازم خانگی

استانداردها و مقررات محلی و بین المللی تنظیم کننده لوازم خانگی به سرعت در حال تکامل هستند تا نیازهای خاصی را که بازار برای مراجع مشترک بیان می کند، برآورده کند. عدم انطباق لوازم خانگی می تواند خطرات ایمنی بالقوه را برای کاربران ایجاد کند و عملکرد و دوام خود محصول را به خطر بیندازد. کسانی که در طراحی و تولید لوازم خانگی دخیل هستند باید به به روز رسانی های نظارتی توجه زیادی داشته باشند تا اطمینان حاصل کنند که مصرف کنندگان محصولی با کیفیت بالا و عملکرد عالی دریافت می کنند.

مقررات لوازم خانگی: تولیدکنندگان چه قوانینی را باید رعایت کنند؟ پس از پرداختن به موضوع برچسب گذاری انرژی، در این مقاله به مقررات CEI می پردازیم.

paeez.shop

آیا مایلید از آخرین اخبار در مورد محصولات SLIM و سیگنالینگ نور به روز باشید؟ روی دکمه زیر کلیک کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید!

 
مقررات CEI برای لوازم خانگی

در چارچوب مقرراتی که بخش لوازم خانگی را تنظیم می کند، ما مقررات CEI برای لوازم خانگی را می یابیم که توسط کمیته الکتروتکنیکی ایتالیا صادر شده است، یک نهاد "ابر قطعات" که توسط دولت ایتالیا و اتحادیه اروپا به رسمیت شناخته شده است. CEI در واقع مسئول تنظیم استانداردهایی برای تنظیم طراحی، تولید، نصب و صدور گواهینامه محصولات و سیستم ها است. همچنین این انجمن در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ فنی و علمی و ایمنی برق اقدامات خاصی را انجام می دهد. نشانه های آنها برای آزمایش و صدور گواهی به منظور تأیید نشانه های سازنده استفاده می شود.
استاندارد CEI حداقل الزامات را برای ایمنی، قابلیت اطمینان و کارایی دستگاه‌ها، اجزاء و دستگاه‌های متصل به تاسیسات الکتریکی تعیین می‌کند.
این یک ابزار منحصر به فرد، با اثر ملی و بین المللی، برای ارزیابی کیفیت و ریسک است. استانداردهای CEI دستورالعمل‌های اساسی را در مورد نوآوری‌هایی که باید در ساخت تجهیزات برای استفاده خانگی دنبال شود، ارائه می‌کند.

با استناد به این موضوع، قانون شماره 186 مورخ 01/03/1968 در ماده 2 به شرح زیر است:

    مواد، تجهیزات، ماشین‌آلات، تاسیسات و سیستم‌های الکتریکی و الکترونیکی که مطابق با استانداردهای کمیته الکتروتکنیک ایتالیا ساخته شده‌اند، در نظر گرفته می‌شوند که به روشی کارآمد ساخته شوند.

لیست استانداردهای CEI پیچیده و برای حوزه های مختلف تنظیم شده است. در این میان، استاندارد CEI 64-8 که اکنون در هشتمین ویرایش خود قرار دارد، یکی از مقررات مرجع برای سیستم های الکتریکی کاربر در مورد اتصال الکتریکی لوازم خانگی است. این استاندارد، در واقع، الزامات طراحی و اجرای تاسیسات برق مصرفی فشار ضعیف (بیشتر از 1000 ولت جریان متناوب و 1500 ولت) را مشخص می کند و مرجع نظارتی CEI برای اجرای تاسیسات الکتریکی در داخل ساختمان ها را تشکیل می دهد.

هر حرفه ای مجموعه قوانین مربوط به حوزه کاری خود را می داند، تفسیر می کند و استفاده می کند.

Normativa elettrodomesti

ما در SLIM، به‌عنوان تامین‌کننده قطعات سیگنال‌دهنده نور برای انواع مختلف لوازم خانگی، بسیار مراقب هستیم که همه استانداردهای انطباق را رعایت کنیم. ما مطابق با مقررات تعیین شده توسط بازار عمل می کنیم، به ویژه با توجه به گواهینامه های اجباری برای محصولات متصل به شبکه های الکتریکی یا برای موارد مورد نیاز هنگام بازاریابی دستگاه ها در کشورهای خارجی. اگر مشتری نهایی نیاز به استاندارد خاصی برای رعایت آن داشته باشد، ما با هم کار می کنیم تا اجزای خود را تطبیق دهیم و بتوانیم آنچه را که لازم است تضمین کنیم. marketino

پاییز

آیا می خواهید درباره اجزای سیگنالینگ نور SLIM برای بخش لوازم خانگی بیشتر بدانید؟ بر روی دکمه زیر کلیک کنید و کاتالوگ محصولات را دانلود کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۱
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی