بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

نکات مهم برای خرید لوازم خانگی شما

يكشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۵۶ ب.ظ
وقتی نوبت به ارتقای لوازم خانگی می رسد، بسیاری از مردم این ایده را دوست دارند که گزینه های موجود در فروشگاه های لوازم خانگی را بررسی کنند. در حالی که مرور مدل های جدید می تواند محل خوبی برای شروع باشد، همچنین می تواند منجر به خرید فوری شود که ممکن است بهترین انتخاب برای آشپزخانه شما نباشد. قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید، موارد زیادی وجود دارد
که باید در نظر بگیرید، بنابراین در اینجا چند نکته مهم برای خرید لوازم خانگی شما گردآوری کرده ایم.امازون   والمارت
اشپزخانه
 
 
 
تنظیم بودجه: این باید اولین قدم شما باشد قبل از اینکه حتی پا به یک نمایشگاه بگذارید. در حالی که باید تصوری تقریبی از هزینه لوازم جدید داشته باشید، مهم است که بودجه واقعی داشته باشید. اگر در حال برنامه ریزی برای بازسازی آشپزخانه هستید، لوازم جدید می توانند بخش مهمی از بودجه شما باشند. بنابراین، اگر بیش از حد خرج می کنید، ممکن است لازم باشد در سایر زمینه های بازسازی خود مصالحه کنید.

 

انتخاب گسترده ای از لوازم خانگی در بازار امروز وجود دارد و آنهایی که دارای آخرین فناوری هستند قیمت بالاتری خواهند داشت. بنابراین، اگر بدون در نظر گرفتن بودجه به نمایشگاه بروید، ممکن است وسوسه شوید یکی از آخرین ویژگی‌ها را انتخاب کنید.

این امر باعث می‌شود که بودجه خود را در ذهن خود نگه دارید و فقط به لوازمی که در دسترس مالی شما هستند نگاه کنید. اگر مدلی با عملکردهای جالب پیدا کردید، باید هزینه اضافی را ارزیابی کنید تا تعیین کنید آیا ارزش هزینه اضافی را دارد یا خیر. اندازه گیری های خود را تأیید کنید:

بسیاری از مردم تصور می کنند که همه لوازم آشپزخانه یک اندازه استاندارد هستند، بنابراین فضای موجود برای وسایل خاص را اندازه گیری نمی کنند. اگر فضای زیادی دارید، انتخاب وسیله‌ای که کمی بزرگ‌تر از دستگاه قدیمی‌تان باشد مشکلی نیست، اما اگر در حال تعویض یک وسیله‌ای هستید که باید بین دو کابینت زیر پیش‌خوان آشپزخانه‌تان قرار بگیرد، باید آن را بسازید. مطمئن باشید که مناسب خواهد بود

ارتفاع، عرض و عمق فضا و دستگاه فعلی خود را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که اندازه های خود را دوباره بررسی کنید. اگر دستگاه فعلی شما برای فضا مناسب است، می‌توانید به این اندازه‌گیری‌ها تکیه کنید، اما ایده خوبی است که فضا را نیز اندازه‌گیری کنید تا در صورتی که دستگاه جدید کمی بزرگ‌تر است، بتوانید بررسی کنید که آیا فضای کمی برای تکان دادن دارید یا خیر. نیازهای خود را ارزیابی کنید: وقتی شروع به جستجوی لوازم جدید می کنید، ممکن است از ویژگی های جدید در دسترس شگفت زده شوید. بنابراین، باید در مورد آنچه واقعاً از دستگاه جدید خود نیاز دارید فکر کنید. عادات، ترجیحات و شیوه زندگی خود را در نظر بگیرید.

برای مثال، اگر تمایلی به یخ در نوشیدنی‌های خود ندارید، چرا به یک دستگاه یخ‌ساز فانتزی که انواع مختلفی از یخ را می‌سازد، زحمت بکشید؟ یا اگر تمایلی به پخت یا بخارپز کردن غذاها ندارید، هزینه اضافی برای اجاق بخار وجود ندارد. 

به این فکر کنید که واقعاً چه ویژگی هایی برای شما مفید است و به فروشندگان اجازه ندهید که شما را تحت فشار قرار دهند تا مدلی با ویژگی هایی که به سادگی از آنها استفاده نمی کنید. سبک ها را در نظر بگیرید:  خرید ازفروشگاه پاییز 

در نهایت، در نظر بگیرید که چه سبکی از دستگاه برای خانه شما بهترین است. شما به وسایلی نیاز دارید که نه تنها کاربردی باشند، بلکه مکمل اتاق شما باشند. برندهای اصلی تمایل دارند سبک های متنوعی از پرداخت های مختلف گرفته تا طرح های مختلف ارائه دهند، بنابراین شما باید بتوانید سبکی را پیدا کنید که مناسب اتاق شما باشد.

 

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۰
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی