بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

آشنایی با کشوهای رطوبت یخچال

چهارشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۴۷ ب.ظ

قیمت محصولات در سال های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است. این امر باعث می شود که شما به درستی محصولی را که خریداری می کنید حفظ کنید. خوشبختانه، با استفاده مناسب از کشوهای رطوبت یخچال به راحتی می توان این کار را انجام داد. کشوهای رطوبت شما چیزی بیش از یک مکان مفید برای نگهداری آبجو یا اقلام نامناسبی هستند که در قفسه ها قرار نمی گیرند. آنها در واقع به طور خاص برای تولید طراحی شده اند. بنابراین، در اینجا به نحوه عملکرد کشوهای رطوبت و نحوه استفاده بهینه از آنها خواهیم پرداخت.

عشق

اصول کشو رطوبت

کشوهای رطوبت محفظه هایی در یخچال هستند که سطوح رطوبت را برای محصولات شما تنظیم می کنند. انواع مختلف محصولات نیاز به رطوبت متفاوتی دارند. به همین دلیل است که بسیاری از مردم اغلب از این کشوها به عنوان کشوهای ترد یاد می کنند.

رطوبت مطلوب محصول شما را برای مدت طولانی‌تری تازه‌تر نگه می‌دارد و در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کند و از هزینه‌های غیرضروری ضایعات مواد غذایی جلوگیری می‌کند.

شرایط مختلف رطوبت برای محصولات مختلف  فروشگاه پاییز

مهم ترین درسی که باید در مورد کشوهای رطوبت یاد بگیرید، دانستن نیازهای مختلف رطوبت برای محصولات مختلف است.

به طور کلی، میوه ها به شرایط خشک تری برای طراوت مطلوب نیاز دارند. رطوبت بیش از حد می تواند باعث فساد شود. به همین دلیل باید آنها را از سایر اقلام تولیدی جدا کرد زیرا این اقلام گاز اتیلن منتشر می کنند که باعث رسیدن و شکسته شدن آنها می شود و باعث فساد می شود. سبزیجاتی مانند پیاز نیز می توانند در رطوبت بالاتر فاسد شوند، بنابراین شرایط رطوبت کمتر را ترجیح دهید. ال جی

برعکس، سبزیجات برگدار در رطوبت بالا رشد می کنند. این باعث می‌شود برگ‌ها ترد و خوشمزه باشند تا اینکه شل و غمگین شوند.

اگر تمایل دارید مخلوطی از میوه ها و سبزیجات مختلف در خانه خود داشته باشید، ایده خوبی است که یخچالی با کشوهای رطوبت جداگانه کنترل شده پیدا کنید. این به شما امکان می دهد سطح رطوبت را با توجه به محصول موجود در هر کشو تنظیم کنید. اگر این امکان پذیر نیست، ممکن است لازم باشد برخی از میوه ها را از یخچال خود خارج کنید، که ممکن است باعث رسیدن و فاسد شدن اقلام شود.

تنظیم کشوهای رطوبت ابی

اکثر کشوهای ترد دارای دریچه رطوبت قابل تنظیم هستند. این به شما امکان می دهد جریان هوا را ببندید، سطح رطوبت بالاتری ایجاد کنید، یا آن را برای کاهش رطوبت باز کنید. این به شما امکان می دهد جریان هوا را در اطراف میوه ها و سبزیجات در کشو کنترل کنید.

دریچه ها تضمین می کنند که می توانید گاز اتیلن را به دام بیاندازید یا آزاد کنید که می تواند باعث رسیدن سریع محصول شما شود. هنگامی که دریچه را می‌بندید، نه تنها یک کشو با رطوبت بالا ایجاد می‌کنید، بلکه گاز اتیلن را نیز به دام می‌اندازید، بنابراین از آن خارج نمی‌شود و محصولات دیگر شما را زودتر نرم می‌کند.

بنابراین، اگر یک مدل یخچال با دو کشو دارید، می توانید یک کشو با رطوبت کم و یک کشو با رطوبت بالا ایجاد کنید. اما، اگر چند سالاد عالی پیدا کردید و به اندازه کافی برای خانواده یک هفته خرید کردید، می توانید هر دو کشو را به رطوبت بالا تبدیل کنید. فروشگاه پاییز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۳
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی