بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

فروشگاه پاییز

انتخاب شما از لوازم آشپزخانه می تواند طراحی آشپزخانه شما را ایجاد کند یا آن را خراب کند. این اقلام لوازم خانگی هستند که به طور منظم مورد استفاده قرار خواهند گرفت. خوشبختانه، اشکال، اندازه‌ها و طرح‌های زیادی از لوازم خانگی وجود دارد که مطابق با هر نیاز خانگی باشد. بنابراین، حتی اگر بودجه محدودی دارید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. در اینجا ما این موضوع را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد تا به شما در تصمیم گیری نهایی برای خرید کمک کنیم.

مهدی

ارتقا یا تعمیر؟

اگر بودجه محدودی دارید، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا لوازم موجود خود را ارتقا می دهید یا تعمیر می کنید. اگر در حال بازسازی آشپزخانه خود هستید، وسوسه خرید همه لوازم جدید وجود دارد، اما این می تواند هزینه ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. در بسیاری از موارد، ممکن است نیازی به ارتقاء دستگاه نباشد.

حتی اگر لوازم شما کمی خسته به نظر می رسند، اگر هنوز به خوبی کار می کنند، می توان آنها را پشت جلوی کابینت پنهان کرد. از سوی دیگر، اگر لوازم خانگی شما در معرض مشکلات خرابی قرار دارند یا هزینه‌های فزاینده‌ای در قبض انرژی برای شما دارند، احتمالاً ارتقاء بهترین انتخاب خواهد بود.

خوشبختانه، ایده های خوبی برای صرفه جویی در هزینه هنگام ارتقاء لوازم خانگی وجود دارد.

معاملات بسته

اگر به بیش از یک دستگاه نیاز دارید، می‌توانید با قرار دادن لوازم خانگی خود در یک معامله، در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. در نظر بگیرید که به چه وسایلی نیاز دارید و چه مواردی ممکن است در آینده نزدیک نیاز به تعویض داشته باشید تا بتوانید پس انداز خود را به حداکثر برسانید. بسیاری از خرده فروشان با خرید چندین دستگاه، تخفیف های قابل توجهی ارائه می دهند. همچنین می توانید در هزینه های تحویل و نصب صرفه جویی کنید.

به دنبال تخفیف های سازنده باشید فروشگاه پاییز

تولیدکنندگان در طول سال معاملات تخفیف ارائه می کنند، بنابراین اگر زمان مناسبی داشته باشید، می توانید صدها یا حتی هزاران دلار پس انداز کنید. از خرده فروشان بپرسید که کدام برندها در حال حاضر تخفیف ارائه می کنند. اگرچه ممکن است لازم باشد هزینه اولیه را بپردازید، اما می توانید از طریق نامه منتظر چک خوبی باشید. شما محدود به مدل های خاصی خواهید بود و باید در یک بازه زمانی مشخص خرید کنید. اما، اگر زمان مناسبی داشته باشید، پس انداز فوق العاده ای وجود دارد.

روی Tax Time Sales ضربه بزنید  والمارت

فروش زمان مالیات معمولاً از ژانویه شروع می شود و تا اوایل بهار ادامه دارد. این یک استراتژی برای تولیدکنندگان است تا در زمانی که بسیاری از مصرف کنندگان اظهارنامه مالیاتی خود را پس می گیرند، فروش بیشتری داشته باشند. این زمانی است که تولید کنندگان شروع به عرضه مدل های جدید می کنند. بنابراین، می توانید یک مدل کاملاً جدید و فصل گذشته با کاهش قیمت قابل توجهی تهیه کنید. باز هم زمان شما باید درست باشد، شاید ارزش آن را داشته باشد که تا ژانویه برای خرید جایگزین خود دست نگه دارید.

به دنبال وسایلی باشید که به آرامی استفاده می شوندتارگت

در نهایت ارزش خرید لوازم دست دوم را دارد. اگر بودجه محدودی دارید اما نیاز به تعویض سریع یک دستگاه دارید، این می تواند یک راه حل عملی باشد. بسیاری از خرده فروشان مدل های دست دوم را برای فروش ارائه می دهند و این بهترین ها را در هر دو دنیا ارائه می دهد. شما از برچسب قیمت پایین تری برخوردار خواهید شد، در حالی که اطمینان خاطر از یک سیاست مرجوعی معتبر و ضمانت فروشگاه دارید.

حتی برخی از فروشگاه ها دارای مدل های نمایشگر با قیمت پایین تر هستند. بنابراین، می توانید یک دستگاه جدید بدون برچسب قیمت کاملاً جدید تهیه کنید.

در حالی که قیمت همیشه یک عامل است، نباید تنها مورد توجه شما باشد. از آنجایی که احتمالاً هر روز از لوازم خانگی خود استفاده می کنید و به درستی کارکرد آنها متکی هستید، بسیار مهم است که کارایی، ویژگی ها و ظرفیت های دستگاه را در نظر بگیرید. صرفه جویی چند دلاری در یک دستگاه کوچک فایده ای ندارد، اگر مجبور به استفاده بیشتر از آن باشید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۵
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی