بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

کشوی رطوبت یخچال چگونه کار می کند؟

شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۳۲ ب.ظ

متأسفانه طی چند سال اخیر قیمت محصولات تازه ما افزایش یافته است و این امر حفظ مؤثر مواد غذایی را در اولویت قرار می دهد. از این گذشته، هیچ کس نمی خواهد پول خوبی را برای غذا خرج کند و بعد آن را دور بریزد زیرا بد می شود. بهترین راه برای محافظت از محصولات خود در یخچال استفاده از کشو رطوبت است. در این مقاله به شما توضیح می دهیم که کشو رطوبت چیست و چگونه کار می کند تا بتوانید آگاهانه خرید کنید.

کشو رطوبت چیست؟

این محفظه ای در داخل یخچال شما است که سطوح رطوبت را تنظیم می کند تا محصول را تازه تر نگه دارد. انواع مختلف محصولات به سطوح متفاوتی از رطوبت نیاز دارند تا برای مدت طولانی تری در طراوت بهینه نگهداری شوند. کشو رطوبت گاهی اوقات به عنوان کشوی ترد شناخته می شود و می تواند به طور قابل توجهی طول عمر محصول را افزایش دهد. این امر نیاز به خرید بیشتر محصولات را نفی می کند و با کاهش ضایعات در هزینه شما صرفه جویی می کند.

فروشگاه  پاییز

کشو رطوبت چگونه کار می کند؟

کشوی رطوبت دارای مکانیزم کشویی است که می تواند برای تغییر سطح رطوبت داخل آن تنظیم شود. این مفید است زیرا انواع مختلف محصولات به روش‌های متفاوتی به رطوبت واکنش نشان می‌دهند و نگهداری انواع خاصی از محصولات را با هم سخت می‌کند. به همین دلیل، بسیاری از مردم اکنون دارای کشوهای رطوبتی متعددی هستند که به انواع مختلف محصولات اختصاص داده شده است که می توانند با خیال راحت در کنار هم نگهداری شوند. دو نوع اصلی تنظیمات کشو رطوبت موجود است. آنها کشوهایی با رطوبت کم و زیاد هستند.

رطوبت کم   buy best

این تنظیم کشو برای محصولاتی که به از دست دادن رطوبت حساس نیستند و سطح مشخصی از گاز اتیلن منتشر می کنند ایده آل است. هنگامی که به این تنظیمات نیاز دارید، پنجره را باز کنید تا رطوبت و هر گاز اتیلن موجود در کشو به راحتی از آن خارج شود. یک کشو با رطوبت کم برای محصولاتی مانند آووکادو، سیب، انجیر، طالبی، خربزه عسلک، پاپایا، انبه، سیب، چنار، گلابی و هر میوه هسته دار (آلو، هلو، شلیل و زردآلو) ایده آل است. برخی از میوه‌ها در خارج از یخچال عملکرد بهتری دارند، مانند سیب، آناناس، انار، موز، چنار، پاپایا، انبه و میوه‌های هسته‌دار. به عنوان مثال: یک سیب اگر ظرف یک هفته مصرف شود به راحتی می تواند بیرون از یخچال بماند.

رطوبت زیاد

این یک تنظیم کشو برای هر محصول ذخیره شده ای است که به رطوبت بیشتری نیاز دارد و به از دست دادن گاز اتیلن حساس است. بستن پنجره تمام رطوبت را مسدود می کند و این به محصول شما کمک می کند تا برای مدت طولانی تری تازه و ترد بماند. این یک محیط ایده آل برای نگهداری محصولاتی مانند کلم بروکلی، هویج، گل کلم، بادمجان، خیار، گیاهان، لوبیا سبز، سبزیجات برگ دار، فلفل، توت فرنگی، نخود فرنگی، بامیه، هندوانه، کدو حلوایی تابستانی و کلم بروکسل است.

نکات ذخیره سازی را تولید کنید

paeez.shop

بسیاری از میوه‌ها گاز اتیلن تولید می‌کنند که به عنوان یک عامل رسیدن عمل می‌کند، اما اگر در یک کشو رطوبت نگهداری شوند، می‌توانند برخی از انواع سبزیجات را فاسد کنند. تقسیم بندی محصولات خود بر اساس انواع محصولات ذکر شده در بالا به ماندگاری محصولات شما کمک می کند. منطقی است که حداقل یک کشوی اختصاصی با رطوبت کم و زیاد داشته باشید تا محصول را برای ذخیره سازی کارآمد جدا نگه دارید.

پاییز

مرکبات یک مورد جداگانه هستند و باید به روش دیگری با آنها رفتار شود. این نوع میوه ها رطوبت بسیار کم را ترجیح می دهند و حتی در کشوهایی با رطوبت کم نیز به خوبی ذخیره نمی شوند. بهترین راه برای نگهداری مرکبات در یخچال است اما نه در کشوی ترد.

ردیابی محتویات یخچال شما منطقی است و به شما کمک می کند تا از هدر رفتن مواد غذایی جلوگیری کنید. یک یخچال هوشمند مدرن می تواند به شما در ردیابی تاریخ انقضا، ارائه نمایش دیجیتالی از محتویات و کمک به شما در ایجاد لیست خرید کمک کند. سپس می‌توان آن را به برنامه‌ای در گوشی شما ارسال کرد و می‌توانید در فروشگاه به آن مراجعه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۶
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی