بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

نحوه انتخاب پوشش مناسب برای لوازم آشپزخانه

يكشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۳۸ ب.ظ

فروشگاه پاییز

یک آشپزخانه بدون لوازم اصلی اساسا یک بوم خالی است. هنگامی که یک آشپزخانه جدید را برنامه ریزی می کنید، انتخاب روکش مناسب دستگاه برای گره زدن طرح کلی با هم بسیار مهم است. برخلاف روزهای گذشته، زمانی که شما محدود به لوازم خانگی سفید رنگ بودید، اکنون تعدادی گزینه مختلف برای انتخاب وجود دارد. بنابراین، در اینجا به بررسی نحوه انتخاب روکش لوازم خانگی مناسب برای آشپزخانه جدید خواهیم پرداخت.

فولاد ضد زنگ معاصر

paeez.shop

فولاد ضد زنگ یک روکش لوازم خانگی است که برای همه جذاب است. این روکش با هر نوع سبک و طراحی آشپزخانه به خوبی عمل می کند و باعث می شود آشپزخانه مدرن و جدید باشد. اکثر لوازم مدرن استیل ضدزنگ مقاوم در برابر اثر انگشت هستند، بنابراین حتی اگر بچه‌های کنجکاوی دارید که انگشتان خود را همه جا می‌گذارند، لوازم شما می‌توانند ظاهر بی‌نظیر خود را حفظ کنند. اگر می خواهید ایمن باشید، روکش فولاد ضد زنگ برای لوازم اصلی شما انتخاب معقولی است.

مشکی پررنگ

اگر از ایجاد زیبایی دراماتیک برای دکوراسیون منزل خود لذت می برید، فولاد ضد زنگ مشکی یا مشکی یک گزینه عالی است. هنگامی که با رنگ های دیگر، به ویژه سفید، ترکیب می شود، یک رنگ شدید ایجاد می کند تا تضاد واضحی ایجاد کند. اگر می خواهید بیانیه ای داشته باشید، مشکی می تواند انتخاب جسورانه ای باشد. متأسفانه رنگ مشکی در همه آشپزخانه ها به خوبی کار نمی کند. اگر فضای کوچکتری دارید، ممکن است بخواهید از رنگ مشکی خودداری کنید. داشتن رنگ مشکی در سرتاسر آشپزخانه کوچک شما می تواند باعث شلوغ و کوچکتر به نظر رسیدن این منطقه شود. بنابراین، اگر می خواهید یک زیبایی شناسی باز و روشن ایجاد کنید، باید از این پوشش خودداری کنید.

گرمای تخته سنگ

وسایل تخته سنگی می توانند گرمایی ایجاد کنند که کاملاً با کابینت های چوبی و لهجه ها ترکیب می شود و جذابیت روستایی ایجاد می کند. بسیاری از روکش های تخته سنگ نیز در برابر اثر انگشت و لکه مقاوم هستند، اما می تواند با برخی از سبک های آشپزخانه تضاد داشته باشد. بنابراین، باید در نظر داشته باشید که آیا رنگ های خانگی یک تخته سنگ با دکوراسیون آشپزخانه شما مطابقت دارد یا خیر.

روشن، سفید روشن

لوازم سفید تمیز و کلاسیک هستند و برای هر مینیمالیست جذابیت ایجاد می کنند. اگرچه ممکن است به نظر برسد که آنها ممکن است در برابر کثیف شدن آسیب پذیر باشند، اما با مقدار نوری که این وسایل می توانند به اتاق شما وارد کنند، این موضوع خنثی می شود. لوازم خانگی سفید می‌توانند فضا را بزرگ‌تر، روشن‌تر و بازتر نشان دهند، بنابراین می‌توانید پویایی اتاق خود را به طرز چشمگیری تغییر دهید. اگر ایده آشپزخانه ای تمیز و سفید با کابینت های سفید و میزهای مرمری رنگ روشن را دوست دارید، لوازم خانگی سفید ضروری هستند.

ترکیب و مطابقت

پاییز

اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام پوشش برای آشپزخانه شما بهتر است، ترکیب و تطبیق را در نظر بگیرید. می‌توانید با یک یخچال روشن یک بیانیه جسورانه ایجاد کنید، در حالی که سایر وسایل در پس‌زمینه ترکیب می‌شوند. فقط سعی کنید از اختلاط وسایل جدید با وسایل قدیمی با همان پوشش خودداری کنید. ممکن است متوجه تفاوت های رنگی قابل توجهی شوید که می تواند زیبایی کلی را به خطر بیندازد. اختلاط و تطبیق به شما این امکان را می‌دهد که بخش‌های خاصی از آشپزخانه خود را برای پایانی منحصربه‌فرد به نمایش بگذارید که شخصیت و شعله‌ور شدن شما را به نمایش بگذارد.

سرپوش گذاشتن

البته، اگر می‌خواهید طراحی براق‌تری برای طراحی آشپزخانه‌تان داشته باشید، اصلاً نیازی به نگرانی در مورد اتمام آن ندارید. بسیاری از مدل‌های لوازم آشپزخانه برای برداشتن پنل کابینت موجود است تا بتوانید لوازم خود را پنهان کنید. این می تواند در آشپزخانه هایی که می خواهید زیبایی سنتی خود را حفظ کنید یا اگر ظاهری شیک و مدرن را ترجیح می دهید، به خوبی کار کند. تعبیه لوازم خانگی در کابینت شما از شکسته شدن کابینت ها جلوگیری می کند، که می تواند در سبک های خاصی از آشپزخانه بسیار خوب عمل کند.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۷
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی