بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

نکات مهم برای کباب کردن

يكشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۴۹ ب.ظ

paeez.shop

نکات مهم برای کباب کردن عالی

یکی از بهترین چیزها در مورد طلسم آفتابی بودن در فضای باز و کباب کردن با خانواده و دوستان است. البته، مسئولیت هایی برای کباب کردن ایمن وجود دارد، بنابراین ما نکات مهمی را برای کباب کردن گردآوری کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که همه اوقات امن و عالی را سپری می کنند.

راه اندازی دور از سازه ها

محل کباب کردن شما بسیار مهم است. نزدیک بودن بیش از حد به سازه ها می تواند سرنوشت را وسوسه کند و شما را در برابر آتش سوزی آسیب پذیر کند. بدیهی است که گریل برای استفاده در فضای باز ساخته شده است، اما بیرون بودن به این معنی نیست که از پخت و پز در خانه شما ایمن تر است. عرشه‌های سرپوشیده، شاخه‌های آویزان یا هر چیز بالقوه قابل اشتعال مانند گیاهان خشک یا مشبک‌ها باید تا حد امکان دور از ایستگاه کباب‌پزی خود نگهداری شوند. هر حیاط خلوت متفاوت است، بنابراین شما باید به دقت به حیاط خود نگاه کنید تا مطمئن شوید که ایستگاه کباب پز خود را در مکانی امن راه اندازی کرده اید.

گریل خود را تمیز نگه دارید 

پاییز

یکی از اساسی ترین کارهایی که برای کباب کردن عالی باید انجام داد تمیز کردن است. هنگامی که چربی و تجمع بر روی صفحات گریل انباشته می شود، خطر آتش سوزی گریس را افزایش می دهد، بنابراین تمیز کردن بسیار مهم است. قبل از استفاده از گریل از یک برس سیمی برای تمیز کردن رنده های گریل خود استفاده کنید. بیشتر این زباله ها در سینی زیر گریل می ریزند، بنابراین باید این تجمع را در زمانی که گریل کاملا خنک است حذف کنید.

لباس خود را در نظر بگیرید

در حالی که ممکن است بخواهید هنگام سرگرمی در فضای باز بهترین ظاهر خود را داشته باشید، اما لباس شما همیشه باید "اول از ایمنی" باشد. از طول لباستان گرفته تا مواد استفاده شده، باید اطمینان حاصل کنید که وقتی کباب می‌کنید چیزی که می‌پوشید مانع نشود. از پوشیدن لباس های آستین بلند یا لباس هایی که ممکن است آویزان شوند و به طور بالقوه آتش بگیرند خودداری کنید. از آنجایی که احتمالاً کار با گریل گرم می شود، بنابراین لباس خود را سبک و ساده نگه دارید.

آماده خاموش کننده باشید

قبل از اینکه حتی به فکر آتش زدن کباب پز خود باشید، باید آماده باشید تا هر گونه آتش سوزی را خاموش کنید. چه به این معنی باشد که یک کپسول آتش نشانی در دسترس داشته باشید یا یک ظرف جوش شیرین در ایستگاه کباب پز خود برای مقابله با آتش سوزی چربی داشته باشید، باید قبل از اینکه شعله به طور جدی از کنترل خارج شود، آماده باشید تا آتش را مهار کنید.

مهمتر از آن، شما باید بدانید که چه کارهایی را نباید انجام دهید. روش های نادرست مهار آتش مانند ریختن آب روی آتش گریل می تواند بسیار خطرناک باشد و ممکن است باعث پاشیدن روغن از منقل و پخش شدن آن شود. قبل از شروع کباب کردن، یک برنامه عملی تنظیم کنید تا بتوانید در صورت وقوع آتش سوزی از خود و مهمانانتان محافظت کنید.

گریل خود را ارتقا دهید

در نهایت، اگر یک گریل ماقبل تاریخ دارید، نه تنها به احتمال زیاد یک اجاق گاز آشفته است، بلکه می تواند ایمنی شما را به خطر بیندازد. بنابراین، اگر کباب پز شما روزهای بهتری را به خود دیده است، زمان آن رسیده است که ارتقا دهید. یک گریل جدید می‌تواند با محفظه‌های مخفی تهیه غذا را آسان‌تر کند تا همه چیز را در ایستگاه کباب‌پزی شما مرتب نگه دارد.

فروشگاه پاییز

در واقع، واحدهای گریل جدید می توانند مهمانی های شما را در فضای باز بیشتر جلوه دهند. واحدهایی با صفحات توری وجود دارد، بنابراین می توانید اقلام کوچکتر را بدون خطر افتادن آنها بین شکاف ها بپزید.

در حالی که گریل خود را ارتقا می دهید، به نصب بلندگوهای بلوتوث در فضای باز فکر کنید. این به شما این امکان را می دهد که آهنگ های مورد علاقه خود را به وضوح در بیرون بشنوید بدون اینکه نیازی به جابجایی بوم باکس در حیاط خود هر بار که سرگرم می شوید.

کباب کردن باید سرگرم کننده و بدون عارضه باشد و با کمی دقت و احتمالاً یک به روز رسانی، می توانید عنوان استاد گریل را در حلقه اجتماعی خود بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۷
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی