بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

باز کردن اسرار اجاق گاز کانوکشن

سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۰۶ ب.ظ

باز کردن اسرار اجاق گاز کانوکشن

اگر قصد دارید فر خود را جایگزین یا ارتقا دهید، احتمالاً اجاق های همرفتی را کشف کرده اید. در حالی که یک اجاق گاز همرفت ممکن است کمی بیشتر هزینه داشته باشد، آنها می توانند مزایای فوق العاده ای را برای هر سرآشپز یا نانوایی مشتاق ارائه دهند. بنابراین، در اینجا ما اجاق‌های همرفتی و اینکه آیا یکی از آنها می‌تواند گزینه مناسبی برای آشپزخانه شما باشد را بررسی می‌کنیم.

مبانی همرفت  paeez.shop

اصطلاح "همرفت" ممکن است شما را به کلاس علوم دبیرستان خود بازگرداند. اجازه ندهید این شما را دلسرد کند، زیرا اصول اولیه اجاق های همرفتی در واقع بسیار ساده هستند. برخلاف اجاق‌های معمولی، مدل‌های کانوکشن دارای یک فن و سیستم اگزوز هستند که اجازه می‌دهد هوای گرم در اطراف حفره فر در اطراف غذا قبل از تخلیه آن دمیده شود. از آنجایی که هوای گرم اطراف غذای شما را احاطه کرده است، باعث می شود پخت سریعتر و یکنواخت تر انجام شود.

مزایای اجاق های همرفت

دلایل مختلفی وجود دارد که اجاق های همرفتی به گزینه ای محبوب برای استفاده خانگی تبدیل شده اند. واضح ترین دلیل این است که آنها پخت و پز سریع تری را ارائه می دهند. گردش هوای گرم زمان پخت را افزایش می دهد و این فرها را به گزینه ای عالی برای افرادی که سبک زندگی پرمشغله ای دارند تبدیل می کند.

اجاق های همرفت نیز پخت و پز یکنواخت تری را فراهم می کنند. این یک ویژگی عالی برای هر نوع پخت و پز است، اما به ویژه برای پخت مفید است. نتایج عالی پخت نیاز به گرما یکنواخت دارد، در غیر این صورت می توانید با نان کج یا کیک هایی که برآمده نشده اند، برسید. کانوکشن همچنین باعث ایجاد قهوه ای یکنواخت و زیبا می شود. اجاق‌های معمولی می‌توانند فضای مرطوبی ایجاد کنند زیرا رطوبت در داخل حفره فر محبوس می‌شود. اجاق‌های همرفت گرمای خشک تولید می‌کنند، بنابراین قندها سریع‌تر کارامل می‌شوند تا فرآیند قهوه‌ای شدن خوشمزه آغاز شود.

از آنجایی که غذای شما سریعتر پخته می شود، می توانید با استفاده از اجاق همرفت نیز در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. اجاق های معمولی تمایل دارند انرژی بیشتری برای رسیدن و حفظ دمای مطلوب مصرف کنند. اجاق‌های همرفت، هوای گرم شده را به گردش در می‌آورند، که باعث می‌شود دما راحت‌تر و کارآمدتر حفظ شود.

چه از پختن کیک، کلوچه، کیک یا شیرینی لذت ببرید، یا دوست دارید با عجله یک غذای عالی تهیه کنید، اجاق گاز همرفت می تواند بهترین گزینه را برای آشپزخانه شما فراهم کند.

نکاتی برای پخت در فر کانوکشن

از آنجایی که یک اجاق همرفتی به روشی متفاوت از یک اجاق معمولی عمل می کند، ممکن است کمی به آن عادت کنید تا بتوانید ظروف و محصولات پخته ای فوق العاده تولید کنید. خوشبختانه، نکات و ترفندهایی وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند.

ابتدا باید دمای پخت را کاهش دهید. از آنجایی که هم گرم کردن و هم پخت و پز در اجاق همرفت کارآمدتر هستند، برای رسیدن به نتایج یکسان نیازی به دمای بالا ندارید. به طور کلی، هنگام پیروی از دستور العمل، می توانید دمای خود را تا 25 درجه فارنهایت کاهش دهید.

علاوه بر این، کارایی بهبود یافته به این معنی است که شما همچنین باید غذای خود را بیشتر چک کنید. ظرف خود را در نقطه میانی زمان پخت توصیه شده بررسی کنید تا بسنجید چه زمانی تمام می شود. برای استفاده از ظاهر و بوی ظرف به جای تایمر، باید حواس خود را کمی تنظیم کنید. همانطور که با استفاده از اجاق همرفت بیشتر آشنا می شوید، در پیش بینی زمان پخت اطمینان بیشتری خواهید داشت.فروشگاه پاییز

همچنین باید از شلوغی فر خودداری کنید زیرا همرفت به هوای در حال گردش بستگی دارد. اگر فر شما مملو از مواد غذایی باشد، چون جریان هوا مسدود شده است، کارایی کمتری خواهد داشت. همچنین باید سعی کنید از ماهیتابه ها و ورقه های پخت کم طرف استفاده کنید تا گردش بهتری داشته باشید و غذاهای ترد تر ایجاد کنید. البته، این برای کیک یا کاسرولی که ترد کردن آن ضروری نیست، اهمیت کمتری دارد. پاییز

در نهایت، محیط خشک یک اجاق همرفتی برای برخی از ظروف ایده‌آل نیست. اگر در حال پختن سوفله، کاسترد یا انواع کیک هستید، ممکن است لازم باشد کمی رطوبت برای شرایط پخت بهینه اضافه کنید. برخی از اجاق‌های همرفت دارای حالت پخت معمولی هستند و این باید برای این نوع غذاها به کار گرفته شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۹
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی