بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

چه زمانی باید لوازم خانگی بزرگ جدید بخرید؟

سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۰۸ ب.ظ

چه زمانی باید لوازم خانگی بزرگ جدید بخرید؟

در حالی که بسیاری از ما ممکن است خرید یک دستگاه جدید بزرگ را ترک کنیم تا زمانی که دستگاه قدیمی به طور کامل خراب شود، این می تواند یک اشتباه پرهزینه باشد. همانطور که بنجامین فرانکلین گفت: "نیاز هرگز معامله خوبی انجام نداد" و خرید فوری به این معنی است که احتمالاً بهترین معامله را پیدا نمی کنید. برنامه ریزی از قبل به شما این امکان را می دهد که زمان های مناسبی را برای خرید پیدا کنید، زیرا زمان های خاصی در طول سال وجود دارد که به شما امکان می دهد بهترین معاملات را در مورد اجاق گاز، یخچال، ماشین لباسشویی، خشک کن و ماشین ظرفشویی داشته باشید.

از پیش برنامه ریزی

در حالی که ممکن است نگران حداکثر استفاده باشید و به استفاده از وسایل فعلی خود تا زمان مرگ ادامه دهید، این به شما اجازه نمی دهد برای زمانی که می توانید بهترین معاملات را دریافت کنید، خرید خود را برنامه ریزی کنید. یک ایده مقرون‌به‌صرفه‌تر این است که به این فکر کنید که چه زمانی لوازم خانگی شما نیاز به تعویض دارند تا به شما کمک کند پول خود را به دست آورید.

اکثر تولید کنندگان طول عمر دستگاه را برآورد می کنند، بنابراین می توانید از زمان شروع خرابی آن آگاه باشید. بنابراین، به زمانی فکر کنید که دستگاه خود را در ابتدا خریداری کرده اید، تا بتوانید زمان نیاز به شروع خرید را نظارت کنید. علاوه بر این، باید در نظر بگیرید که آیا دستگاه شما شروع به عملکرد ضعیف کرده است یا خیر. اگر متوجه شدید که یخچال شما در تلاش است تا همه چیز را خنک نگه دارد، نه تنها قبض انرژی شما را بالا می برد، بلکه در مسیر شکست قرار می گیرد.

بهترین زمان های سال برای خرید لوازم خانگی جدید

یکی از بهترین زمان ها برای خرید بسیاری از لوازم اصلی، سپتامبر و اکتبر است. این دو ماه زمانی است که تولیدکنندگان تمایل به عرضه جدیدترین مدل‌ها دارند، بنابراین مدل‌های قبلی تخفیف داده می‌شوند تا فضا برای موجودی جدید باز شود. تنها استثنا در این مورد یخچال ها هستند. اکثر مدل های جدید یخچال در تابستان عرضه می شوند، بنابراین ماه می زمان خوبی برای خرید تخفیف در مدل های سال گذشته است.

زمان مناسب دیگر برای خرید لوازم خانگی، ژانویه است. برخی از فروشگاه‌ها موجودی قدیمی‌تر را با انتقال به مدل‌های جدید نگه می‌دارند. این بدان معنی است که وقتی ژانویه می رسد، فشاری برای خلاص شدن از شر مدل های باقی مانده با تخفیف های بیشتر وجود دارد. در حالی که ممکن است انتخاب شما محدود باشد، می توانید معاملات فوق العاده ای دریافت کنید.  paeez.shop

اگر نیاز به خرید در دیگر زمان‌های سال دارید، سعی کنید زمان خرید خود را با تعطیلات آخر هفته تنظیم کنید. اکثر خرده فروشان تقریباً با تمام تعطیلات فروش دارند. حتی تعطیلات جزئی نیز می‌تواند فرصتی عالی برای گرفتن یک معامله باشد، اما فقط مطمئن شوید که فروشگاه مقایسه کنید، زیرا برخی از قیمت‌های فروش لزوماً پایین‌ترین قیمت نیستند.

موارد اضطراری لوازم خانگی

در حالی که برنامه ریزی ایده خوبی است، ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که این امکان پذیر نباشد. اگر در حال نقل مکان به خانه هستید، آسیب مالی دیدید یا دستگاه شما به طور ناگهانی از بین رفت، باید به سرعت برای خرید یک دستگاه اقدام کنید. خوشبختانه، هنوز کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا به یک معامله عالی دست پیدا کنید.  پاییز

در صورت امکان سعی کنید تا پایان ماه صبر کنید تا خرید خود را انجام دهید. بسیاری از لوازم خانگی به شرط سهمیه یا کمیسیون فروخته می شوند، بنابراین پایان ماه فرصتی برای مذاکره درباره صرفه جویی جدی فراهم می کند. بسیاری از فر وشندگان  پاییز مشتاق هستند که فروش را در این ماه تقویمی ثبت کنند تا به هدف خود برسند، بنابراین ممکن است متوجه شوید که می توانید روی یک معامله جذاب به توافق برسید.

اگر نمی توانید تا پایان ماه صبر کنید، سعی کنید در طول هفته خرید کنید. اکثر فروشگاه های خرده فروشی در تعطیلات آخر هفته بسیار شلوغ تر هستند. نه تنها باید با پارکینگ های گیر کرده کنار بیایید، بلکه فروشندگان نیز مشغول خواهند بود. این بدان معناست که ممکن است در تصمیم گیری عجله داشته باشید. خرید در روزهای هفته به معنای توجه بیشتر است و می تواند به شما اجازه دهد که معامله بهتری را انجام دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۹
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی