بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

بررسی لوازم خانگی و ایرانی

خقن ترین وبلاگ معرفی و بررسی لوازم خانگی

گرایش های لوازم آشپزخانه 2018 که باید به دنبال آنها باشید

اگر به فکر تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود هستید، احتمالاً می خواهید در مورد آخرین روند لوازم آشپزخانه به روز باشید. یک دستگاه می تواند عملکرد آشپزخانه شما را بهبود بخشد، اما اگر انتخاب نامناسبی داشته باشید، ممکن است قبل از اینکه بازسازی شما کامل شود، با چیزی کهنه شده است، گیر کرده اید. بنابراین، در اینجا ما برخی از روندهای لوازم آشپزخانه 2018 را که باید هنگام برنامه ریزی آشپزخانه رویایی جدید خود به آنها توجه کنید، بررسی خواهیم کرد.

فولاد ضد زنگ مشکی  پاییز

لوازم فولادی ضد زنگ سال‌هاست که وجود داشته‌اند و شاید همه‌کاره‌ترین روکش را ارائه می‌دهند، اما امروزه هیچ روند داغ‌تری در لوازم آشپزخانه از روکش فولاد ضد زنگ مشکی وجود ندارد. این پوشش بسیاری از مزایای ارائه شده توسط فولاد ضد زنگ سنتی، مانند ضد خش بودن و لکه بودن، اما با لبه معاصر جدید را ارائه می دهد. فولاد ضد زنگ مشکی رنگ‌های پررنگ و تیره‌تر را با تطبیق پذیری برای مطابقت با بسیاری از سبک‌های طراحی و سایر پرداخت‌ها تکمیل می‌کند. چه در حال برنامه‌ریزی زیبایی‌شناسی مدرن براق باشید و چه ظاهری سنتی‌تر، می‌توانید به طور یکپارچه از فولاد ضد زنگ مشکی استفاده کنید.

تعدادی از تولیدکنندگان آشپزخانه هستند که این روند جدید را که توسط ال‌جی در سال 2015 آغاز شد، پذیرفته‌اند. خط تولید LG STUDIO، که یک خط تولید لوکس و سطح بالا با الهام از Nate Berkus است، شامل همه چیز از فر، یخچال و ماشین ظرفشویی گرفته تا موارد دیگر است. در این پایان فوق العاده KitchenAid، Samsung، Dacor و Whirlpool نیز برخی از لوازم استیل سیاه و سفید عالی را ارائه می دهند، بنابراین تصور نکنید که در انتخاب فولاد ضد زنگ سفید یا سنتی گیر کرده اید.

القاء   paeez.shop

القایی چند سالی است که در اروپا رایج بوده است، اما در نهایت راه خود را به ایالات متحده باز کرده است. قیمت اجاق‌های القایی کمی معقول‌تر شده است، بنابراین به احتمال زیاد در سال 2018 روندی عظیم خواهد بود. با اجاق گاز برقی یا گازی می توانید آب را در کمتر از نیمی از زمان بجوشانید. القایی از آهنرباهای الکترومغناطیسی استفاده می کند که با فلز در ظروف پخت و پز فولاد ضد زنگ یا آهن شما واکنش نشان می دهد تا گرما تولید کند. این نه تنها گرمای فوری را فراهم می کند، بلکه پس از برداشتن قابلمه، سطح فوراً خنک می شود. علاوه بر این، از آنجایی که واکنش بین سیم پیچ الکترومغناطیسی و گلدان رخ می دهد، سطح اطراف آن خنک می ماند و تمیز کردن آن را ایمن تر و آسان تر می کند.

هر برند بزرگی یک اجاق گاز القایی دارد که شامل گزینه‌های عالی برای مطابقت با هر اندازه آشپزخانه یا چیدمان طراحی است.

لوازم هوشمند

فناوری هوشمند در بسیاری از مناطق خانه به یک ویژگی تبدیل شده است، اما یکی از گرایش‌های سال 2018، لوازم آشپزخانه هوشمند است. اکثر ما در موقعیتی بوده ایم که در وسط آماده سازی غذا هستید و متوجه شده اید که فراموش کرده اید فر خود را از قبل گرم کنید. نیازی به توقف، شستن دست ها و آشفتگی با فر نیست، زیرا لوازم هوشمند دارای قابلیت فعال سازی صوتی هستند. بسیاری از برندها از جمله جنرال الکتریک، ویرپول، داکور و ال‌جی دارای لوازم آشپزخانه هوشمند با سازگاری گوگل هوم و آمازون الکسا هستند، بنابراین شما فقط باید کلمه را بگویید و فر شما شروع به گرم شدن می‌کند.

فناوری هوشمند از این هم فراتر می رود. لوازمی وجود دارند که می‌توانند به تلفن هوشمند شما متصل شوند تا به‌روزرسانی را در اختیار شما قرار دهند یا به شما اجازه دهند تنظیمات را تغییر دهید. این به شما این امکان را می دهد که بدانید چه زمانی چرخه ماشین لباسشویی یا ظرفشویی شما کامل شده است، پیش گرم کردن فر را برای شام تنظیم کنید یا حتی تنظیمات یخ یخچال را حتی قبل از اینکه از سر کار به خانه برسید تغییر دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۹
mortez moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی